וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הדס שטייף: "ארבעה בכירים בתקשורת הטרידו מינית"

3.3.2013 / 15:32

כתבת הפלילים של גל"צ אמרה כי היא מנועה מלפרסם את שמותיהם כיוון שלא הוגשו נגדם תלונות במשטרה. בעבר פרסמה בפייסבוק איום כלפי אחד מהם

"ידוע לי על ארבעה אנשי תקשורת שיש טענות כי הטרידו מינית והנשים חוששות להתלונן במשטרה לבל יפגעו. כל עוד הן לא מתלוננות - אני לא יכולה לפרסם את שמם כדי לא להיתבע בגין הוצאת דיבה" - כך אמרה אמש (שבת) כתבת הפלילים של גלי צה"ל הדס שטייף.

שטייף סיפרה כי מדובר במקרים אחריהם היא עוקבת זו תקופה ארוכה, וכי היא עושה מאמצים לשכנע את הנשים להתלונן. את הדברים אמרה בפאנל שהתקיים במסגרת "פסטיבל אישה" בתיאטרון חולון. "אין לי את הכלים לקבוע האם הן דוברות אמת או לא ולכן אני ממתינה שמישהי מהם תקבל אומץ ותלך להגיש תלונה ואז ניתן יהיה לחשוף את השמות".

את הערב הנחתה כתבת ידיעות אחרונות נחמה דואק. היא שאלה את שטייף האם גם היא, כאשת תקשורת, חוותה הטרדה מינית. שטייף ענתה כי נתקלה בכך "לפחות ארבעים פעם".

לפני מספר חודשים כתבה שטייף בעמוד הפייסבוק שלה: "אתה, כן אתה... זה שיושב מאחרי הקלעים, מפעיל עיתונאים מפיקות ואנשי תקשורת בתוכנית טלוויזיה בערוץ מוכר, שים לב, לא ידידי... הן מגיעות אלי אחת אחת, אחדות מספרות איך הרסת את חייהן", כתבה וציינה כי היא עוקבת אחר האיש.

בשיחה עם וואלה! ברנז'ה אמרה שטייף כי בעקבות אותו סטטוס בפייסבוק הגיעו אליה תלונות של נשים נוספות. "נכחו אתמול בקהל גם לינוי בר גפן ומרב מיכאלי וכל אחת מהן סיפרה על כמה זה נפוץ, הטרדות המיניות בתקשורת", הוסיפה. "הן סיפרו חוויות אישיות שהן עברו, וכולנו ביחד אמרנו שאנחנו מקוות שהמאבק הזה יביא בסופו של דבר לזה שגם אם לא תהיה חקירת משטרה - לפחות נציל נשים אחרות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully