וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מעריב דורש מהעובדים: הסכמה על קיצוץ ומעבר לירושלים

8.4.2013 / 15:20

הנהלת העיתון הודיעה באופן רשמי לעובדים כי היא שוקלת להעביר את מערכת העיתון מבית מעריב לירושלים, שם שוכנת מערכת "מקור ראשון". העובדים: "גזירה שלא נוכל לעמוד בה"

חצי שנה אחרי רכישת מו"ל העיתון שלמה בן מבי את מעריב, והאדמה שוב מתחילה לרעוד: הנהלת מעריב הודיעה לעובדים באופן רשמי כי היא שוקלת להעביר את מערכת העיתון שברחוב קרליבך בתל אביב לירושלים שם שוכנת מערכת "מקור ראשון", וכי עקב מצב כלכלי קשה היא מבקשת מהעובדים להסכים על לקיצוץ של יותר מ-10 אחוז בכח האדם ומתוך העובדים שנקלטו ממעריב הישן.

"הבהרנו להנהלה שלטעמנו לא ניתן להעביר מערכת שלמה שבה למעלה ממאה עיתונאים (בנוסף לעובדי מנהלה), שרובם המכריע גר באזור המרכז, לאתר מרוחק - מבחינת רוב העובדים מדובר בגזירה שלא יוכלו לעמוד בה, ושלא נאפשר לה לעבור ללא התנגדות", אמרו היום בוועד העובדים לאנשיהם. "בכל הנוגע לפיטורים הודענו להנהלה שמתוך הבנה למצב הכלכלי הקשה נוכל לשאת בהגדלה מסוימת וחלקית של היקף הקיצוץ בתנאים מסוימים מאוד, וכן שכל המהלכים המתוכננים יצאו לפועל רק לאחר שנחתום על הסכם קיבוצי חדש וכולל שיעניק לעובדים שיישארו תחושת יציבות וביטחון גם במצב הנוכחי".

בוועד מספרים על "שתי פגישות מתוחות" שהיו להם עם נציגי ההנהלה. "הבענו את אכזבתנו מהמהירות שבה שוב נדרשים עובדים לשלם את המחיר של קשיי החברה. עם זאת, כהרגלנו בקודש, הדגשנו שהעובדים מחויבים מאוד להצלחת העיתון והאתר, ואם יש צורך להתגייס ולסייע בתקופה הקשה הזאת – נהיה מוכנים לקיים דיאלוג מהיר, מעמיק וענייני". שני הצדדים הסכימו להיכנס למו"מ אינטנסיבי, שיתקיים בשבועיים הקרובים.

תגובת הנהלת מעריב לדברים טרם התקבלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully