וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השר ארדן על רשות השידור: "הציבור לא מקבל תמורה לאגרה"

30.4.2013 / 9:17

שר התקשורת והממונה על רשות השידור פותח הבוקר חזית מול הרשות והתנהלותה בשנים האחרונות. "מה שהיה לא יהיה עוד"

שר התקשורת הנכנס גלעד ארדן הממונה על רשות השידור, פותח חזית ישירה מול רשות השידור. בפוסט שכתב הבוקר בפייסבוק תקף השר הנכנס את הנהלת הרשות ואת התנהלותה והצהיר בפומבי כי בראייתו הכסף שמושקע ברשות יורד לטימיון: "הציבור אינו מרגיש שהוא מקבל תמורה בעד האגרה, והציבור צודק". ארדן כתב כי יפעל לקידום הרפורמה ברשות השידור, רפורמה המעוגנת בחוק אולם לא יצאה לדרך כמתוכנן. "מי שחושב שמה שהיה הוא שיהיה – לא מכיר אותי", התבטא בנחרצות במילים שמכוונות להנהלת רשות השידור.

ארדן כתב בחשבון הפייסבוק שלו כי "נתוני הצפייה בשידורי הרשות נמצאים בירידה מתמדת. שיקולי רייטינג אינם חזות הכל, אבל רשות השידור מציגה נתוני צפייה כמעט אבסורדיים ביחס לכסף הרב שמושקע מכספי משלם המיסים ויורד לטימיון".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

ארדן אף אותת כי אינו שבע רצון מהרפורמה ברשות שאמורה הייתה להיות בשלביה הסופיים, אולם טרם יצאה לפועל. אמש הוא פנה במכתב רשמי למנכ"ל רשות השידור יוני בן מנחם וליו"ר הרשות אמיר גילת וכתב להם כי הוא מתכוון להעמיד את הרפורמה ברשות לבחינה מחודשת. "מאז נחתם ההסכם חלפו שמונה חודשים ולא הוחל כלל ביישומה של הרפורמה", ציין במכתב. "אני מאמין ששידור ציבורי עצמאי, איכותי ובלתי תלוי הינו חשוב וחיוני למדינת ישראל – יחד עם סאת ברור שהציבור אינו חש שהוא מקבל תמורה לאגרה שהוא משלם". ארגן צייין כי בכוונתו לפתוח בסבב פגישות עם אנשי הרשות.
תגובת רשות השידור לדברים טרם התקבלה.

יו"ר אגודת העיתונאים בירושלים חיקה גינוסר, מסר בתגובה כי הוא ?מברך על המעורבות הגוברת של השר גלעד ארדן, הממונה על רשות השידור ונכונות להביא לשינוי משמעותי במצבה.?

?אגודת העיתונאים בירושלים מציינת, כי מכתבו של השר ארדן, מבטא אי אימון בהנהלת רשות השידור, שהיא זו שדירדרה את השידור הציבורי למצב המתואר במכתבו. הרפורמה ברשות השידור- היא הדרך הנכונה ולכן יש לעבור מייד לביצועה- במטרה להבריא את הרשות ואפשר שידור ציבורי אמין ואיכותי.?

  • עוד באותו נושא:
  • גלעד ארדן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully