וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שבוע אחרי בדיקת וואלה! ברנז'ה: מתמודדים לבחירות המשדרים ברדיו ייאלצו לפרוש

28.5.2013 / 13:27

הרשות השנייה הוציאה אתמול הנחיות מחייבות לכל תחנות הרדיו האזורי המחייבות את המתמודדים לפרוש מיידית, זאת לאחר שעד לפני שבוע לא היו הנחיות ותקנות מסודרות בנושא

מועמדים לבחירות המקומיות שיתקיימו בחודש אוקטובר המשמשים גם כמגישי תכניות או פינות בתחנות הרדיו המקומי ייאלצו להפסיק ולשדר כבר ביום ראשון הקרוב - כך נודע לוואלה! ברנז'ה. הרשות השנייה לטלוויזיה ולרדיו הוציאה אתמול הנחיות מחייבות של היועצת המשפטית עו"ד הילה שמיר בנושא לכל תחנות הרדיו האזורי, זאת לאחר שעד לפני שבוע לא היו הנחיות ותקנות מסודרות בנושא.

במסמך בן 26 עמודים שנשלח למנכ"לי הרדיו רעננה הרשות השנייה את ההנחיות באשר לשידורי הרדיו האזורי בתקופת הבחירות לרשויות המקומיות - שהיא שישים יום לפני פתיחת הקלפיות. ההנחיות מבוססות על ההסדר שנקבע בחוק הבחירות, נוגעות לנושאים שונים כמו שידורי תעמולה ועל פיהן ייאלצו המתמודדים להפסיק ולשדר בשבוע הבא.

בשבוע שעבר פורסם בוואלה! ברנז'ה כי פחות מחצי שנה לפני מועד הבחירות - עדיין נהנים מחשיפה מועדפת ברדיו המקומי מספר מתמודדים לראשות עיריות מקומיות, בהם שלמה בוחבוט ברדיו צפון, יונה יהב ברדיו חיפה, יורם מרציאנו ברדיו לב המדינה וקובי לוי ברדיו קול ברמה - כולם בעלי תכניות קבועות בתחנות רדיו אזורי המשדרות באזור שבו הם מתמודדים. מתגובת תחנות הרדיו בנושא עלה כי כי אין האחדה של הנהלים באשר להמשך מתן החשיפה שלהם.

ובתוך כך הודיע מנכ"ל רדיו חיפה דני נישליס כי גם הוא עובר לפוליטיקה ובכוונתו להתמודד בבחירות הקרובות. ביום שישי האחרון הודיע נישליס בתכניתו ברדיו כי היא תצא לפגרה עד לחודש אוקטובר - מועד הבחירות. יצוין כי בנו של דני נישליס, דולב נישליס, הוא בכיר בתחנה ומשמש כמנהל התכניות שלה. טרם נודע האם נישליס ייאלץ לוותר על החזקותיו ברדיו - כפי שנאלץ לוותר בעבר ארקדי גידאמק על החזקותיו ברדיו 99 כאשר הודיע על מעבר לפוליטיקה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully