וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המשבר במעריב מעמיק: מוסף "גלובס על הבוקר" לא ייצא מחר

30.6.2013 / 20:03

פרסום ראשון: המוסף הכלכלי שמפיק גלובס למעריב לא יודפס ולא יופץ בשל עיכוב בתשלומים - כך נודע לוואלה! ברנז’ה. גורם המעורה בפרטים: ”העיכוב נמשך זה מספר שבועות"

המוסף הכלכלי "גלובס על הבוקר" המופק על ידי גלובס עבור מעריב לא ייצא מחר (שני) לאור, וקוראי העיתון לא יהנו מדיווחים בגזרת הכלכלה - כך נודע לוואלה! ברנז'ה. הסיבה היא עיכוב בתשלומים של מעריב לגלובס - כך לפי גורם המעורה בפרטים, המוסיף כי העיכוב בהעברת הכספים על ידי מעריב נמשך זה מספר שבועות. יחד עם זאת ימשיך אתר nrg במשיכת אייטמים מאתר האינטרנט של גלובס, זאת במסגרת שיתוף הפעולה בין הצדדים.

"גלובס על הבוקר" מופק עבור מעריב מאז תחילת השנה, אז אישר הממונה על ההגבלים העסקיים את שיתוף הפעולה בין העיתונים, והוא כלל הדפסה ופרסום של תכנים חדשותיים בתחומי העסקים והכלכלה שמקורם במערכת גלובס. גם הפקת המוסף נעשית על ידי המערכת הקיימת על ידי תוספת של משמרות לעובדי "גלובס" השונים, בעיקר בתחום הגרפיקה. המוסף הכלכלי של גלובס מצורף גם למהדורת סוף השבוע של מעריב ושל מקור ראשון.

שיתוף פעולה עם עיתון כלכלי היה אחד הצעדים הראשונים שבחן מו"ל מעריב החדש שלמה בן צבי לאחר השלמת עסקת הרכישה של העיתון.מערכת מוסף "עסקים" פורקה לחלוטין, והמוסף אוחד עם דסק הכלכלה של "מקור ראשון".

מנכ"ל גלובס איתן מדמון הודיע היום לעובדי העיתון כי עד שיוסדר התשלום לא יודפס המוסף. "אני תקווה שהעניין יוסדר בהקדם ויאפשר את המשך הפעילות הטובה בין הגופים", כתב מדמון בהודעה שהגיעה לידי וואלה! ברנז'ה. "עד להסדרת התשלום, נקפיא את הפעילות אצלנו בכל הכרוך במוסף זה. שאר הפעילות האחרת עם מעריב, עדיין נמשכת כסדרה".

מגלובס נמסר בתגובה: "שיתוף הפעולה בין הצדדים התקיים ויתקיים על פי ההסכמים החתומים ביניהם. לאור הפיגור בתשלום השוטף, לא יסופק מחר מוסף גלובס על הבוקר". תגובת מעריב לדברים טרם התקבלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully