וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעקבות העימות עם השרה לבנת: משה בוקר יפסיק לסקר את ההתאחדות לכדורגל

1.8.2013 / 10:56

לוואלה! ברנז'ה נודע כי החל מעתה יסקר את ההתאחדות כתב העיתון אריה ליבנת, זאת בעקבות מסיבת העיתונאים בה טענה שרת התרבות והספורט לחוסר אובייקטיביות מצד "הארץ"

קובי אליהו

כתב הספורט של עיתון הארץ משה בוקר לא יסקר מעתה את ההתאחדות לכדורגל, זאת בעקבות העימות בינו לבין השרה לימור לבנת שהביא להוצאתו ממסיבת עיתונאים שנערכה בראשותה ובה טענה לחוסר אובייקטיביות מצד העיתון. לוואלה! ברנז'ה נודע כי החל מעתה יסקר את ההתאחדות כתב העיתון אריה ליבנת.

לאחר התקרית שהתרחשה בחודש שעבר נערכה פגישה בין עורך הארץ אלוף בן, עורך הספורט אייל גיל ומשה בוקר והדברים הוחלטו בתום הפגישה. כזכור, במסיבת העיתונים שבה גירשה לבנת את בוקר היא רמזה לחוסר אובייקטיביות בסיקור על ידי עיתון הארץ, שכן ראש מערך ההסברה של ההתאחדות לכדורגל - שלומי ברזל - היה עד לפני זמן קצר עורך הספורט של העיתון.

לבנת תקפה אז את בוקר ולא התייחסה לשאלות שהפנה אליה. "כל מה שאתה אמרת זה הכול אישי. אני יודעת איפה נמצא היום העורך שלך עד לפני מספר שבועות, הוא דובר ההתאחדות, הדובר של לוזון אז מספיק עם זה", הטיחה בו "הטענות שלך הן אוסף של שקרים, השמצות, רכילות שאינם ראויים לתגובה. אתה יכול לפנות אליי בכתב אם אתה רוצה ואענה לך. לא פה במסיבת העיתונאים. אתה לא יכול להפוך את מסיבת העיתונאים לקרקס". בתגובה אמר לה משה, בדרך החוצה, כי היא מסתכנת בתביעת דיבה מצידו.

משה בוקר אישר את הפרטים ומסר הוא "אכן לא מסקר בשלב זה את ההתאחדות לכדורגל". מהארץ נמסר כי כי אין כל החלטה באשר לנפח הסיקור.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully