וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרסום ראשון: "מוטו תקשורת" הודיעה על פשיטת רגל

5.8.2013 / 12:47

לוואלה! ברנז'ה נודע כי מחר צפוי להגיע למשרדיה נאמן שינהל את הליכי הפירוק של חברת המגזינים הנחשבת לגדולה בישראל, ובימים הקרובים יחלו מנהליה במגעים למכירת נכסיה

חברת המגזינים "מוטו תקשורת" הודיעה על פשיטת רגל, כך נודע לוואלה! ברנז'ה. מחר צפוי להגיע למשרדי החברה נאמן שינהל את הליכי הפירוק של חברת המגזינים הנחשבת לגדולה מסוגה בישראל, ובימים הקרובים יחלו מנהליה במגעים למכירת נכסיה. ב"מוטו תקשורת" מועסקים כיום כ-80 עובדים, ובחברה מקווים שהיא תעבור בשלמותה לבעלות חדשה בהליך שלא יכלול פיטורים. בשלב זה, יצוין, אין ערובה לכך והתחושות במערכת קשות.

חברת "מוטו תקשורת" סבלה בתקופה האחרונה מקשיים בשל המשבר בשוק הפרסום וההיחלשות בתפוצת הפרינט. לאחרונה הוחלט כחלק מהליך התייעלותך מזורז לפטר 20 עובדים באופן מיידי ולסגור מספר מגזינים, בהם מגזין האופנה "בל מוד" אשר יצא לאור בשיתוף ג'קי בן-זקן, מגזין הרכב "הגה", מגזין הניהול "סטטוס" ומגזין בעלי החיים "עיתון חי". בחברה הכחישו אז את הדיווח בוואלה! ברנז'ה לפיו החברה נמצאת במשבר וכי נשקלת סגירתם של מגזינים נוספים.

"מוטו תקשורת" מוציאה לאור ומפיצה בין היתר את המגזינים "מסע אחר", "נישה", "גלילאו", "דרך האוכל", "מגזין MBA ", "חיים אחרים", "הורים וילדים". בשנה האחרונה צמצמה קבוצת המגזינים ביותר מעשרה אחוזים מכח האדם שלה והתתקשרות עם פרילאנסרים רבים הופסקה.

גורם המעורה בפרטים אמר הבוקר לוואלה! ברנז'ה כי הסיבה המיידית לפשיטת הרגל אינה קשורה רק במשבר הפרינט, אלא גם בעסקיו האחרים של בעל השליטה בחברה, איש העסקים אילן ציוני, המחזיק גם בעסקי נדל"ן שנקלעו לאחרונה לקשיים ואלה השפיעו על ההשקעות של ציוני ב"מוטו תקשורת".

מוטו תקשורת הוקמה על ידי אילן ציוני (בעל קבוצת מוטומדיה, שהוציאה את "הגה" ו"מוטו") לאחר שזכה בשנת 2009 במכרז לרכישת נכסי חברת המגזינים SBC בהשקעה של 3.35 מיליון שקל. SBC שהייתה בשליטת איש העסקים מאיר דוד פורקה ונמכרה במכרז לאחר שהוצא לה צו להקפאת הליכים בשל חובות של כ-53 מיליון שקל. היא הוקמה בשנת 1997.

בשנה האחרונה השיקה קבוצת מוטו תקשורת אתר אינטרנט ופלטפורמות סלולר והחלה במעבר התכנים האינטרנטיים אליהם תוך שיתופי פעולה מסחריים עם מגזינים אחרים - ולצד סגירת המגזינים נערך כאמור צמצום משמעותי בכח האדם.

ב"מוטו תקשורת" אישרו את הפרטים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully