וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסלול עוקף יציע

23.9.2013 / 12:17

בערוץ הספורט שוקדים על מהפכה בשידורי רצועת הלילה - כך נודע לוואלה! ברנז'ה. במוקד: תוכנית פאנל עם רון קופמן ומאיר איינשטיין ותוכניות חדשות נוספות. כל הפרטים

בערוץ הספורט עובדים על פיתוח תוכנית פאנל חדשה שעשויה לערער על ההגמוניה של "יציע העיתונות" - כך נודע לוואלה! ברנז'ה. מי שמפתח את התוכנית הוא אסף כשר, אשר ערך את "יציע העיתונות" הנחשבת למובילת השיח הספורטיבי, שעלתה לשידור לפני תשע שנים ועד לפני כשלוש שנים, אז הוחלף על ידי אבי ברזילי.

מזה מספר חודשים עובד בערוץ הספורט צוות פיתוח תוכן מיוחד בראשות אסף כשר אשר חזר לערוץ לאחר שהות קצרה בתפקיד עורך חדשות הבידור ב-HOT, על השקת רצועת לילה חדשה.

מי שיישבו בפאנל הם קופמן, שספג ביקורת רבה לאחרונה בשל התבטאויותיו ברדיו 103 בתוכנית אותה מנחה מאיר איינשטיין, לצד איינשטיין עצמו.

התוכנית החדשה תעלה במסגרת רצועת לייט נייט חדשה אשר מובאת כאן לראשונה בוואלה! ברנז'ה. הרצועה תכלול שלוש תוכניות אולפן חדשות שיסקרו את האירועים הבולטים בספורט הישראלי והעולמי. הרצועה החדשה תשודר בימים ראשון עד חמישי בשעה 23:30 מיד לאחר מהדורת חדשות הספורט.

בימי ראשון יוביל בוני גינצבורג, שהצטרף לערוץ בתחילת החודש, תכנית מגזין המוקדשת כולה לכדורגל. התכנית תסכם את אירועי ומשחקי סוף השבוע בכדורגל הישראלי והאירופי ותביא לצופים את הכותרות והסיפורים מחדרי ההלבשה ומבט קדימה לשבוע שצפוי להיות בכדורגל הישראלי והעולמי.

בימי שני וחמישי תשודר תכנית הפאנל "יציע העיתונות" הכולל את ניב רסקין, שלמה שרף אלי אוחנה, אריה מליניאק, אייל ברקוביץ' ואלי סהר.

בימי שלישי יגישו פרשן ומאמן העבר שהצטרף לאחרונה לערוץ הספורט - פיני גרשון, מאיה רונן ורון קופמן את "חמישיות" – מגזין הכדורסל של הערוץ שסוקר את האירועים הבולטים והחמים ביותר בכדורסל העולמי ובליגת העל בכדורסל.

בימי רביעי יגישו רון קופמן ומאיר איינשטיין תכנית חדשה שתענה לשם "מאיר ורוני". במסגרת התכנית יעסקו השניים באירועי האקטואליה של הספורט. התכנית תכלול, בין השאר, כתבות תחקיר, אורחים מתחום התקשורת והספורט וראיונות בלעדיים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully