וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רשות השידור: 5 חברי מליאה התפטרו במפתיע

27.10.2013 / 15:41

אחרי שנפגשו בשבוע שעבר עם השר ארדן והמכתב החריף ששלחו לו לפני כחודשיים בדרישה להדיח את ההנהלה, התפטרו היום חמישה חברי מליאה על רקע מה שהגדירו כ"אי אמון בהנהלה"

דרמה ברשות השידור: חמישה חברי מליאה התפטרו היום (ראשון) מתפקידם, זאת על רקע מה שכינו רק לפני חודשיים במכתב ששלחו לשר התקשורת כ"אובדן אמון מוחלט בהנהלת הרשות וביכולתה לשקם אותה".

פגישה חסויה בין ארדן למליאת רשות השידור: גם הרדיו על הכוונת

על פי גורם המעורה בפרטים, הסיבה להחלטה הנוכחית היא פגישה שערכו בשבוע שעבר חברי המליאה עם השר, בה נכחו גם החמישייה המתפטרת - השופטת בדימוס ויו"ר ועדת האתיקה בלהה כהנא, מנכ"לית עמותת הנשים כן יפעת זמיר, ד"ר אורי ארבל גנץ, רו"ח חני פרי וד"ר טלי אייכנולד. על פי אותו גורם, בפגישה הם חזרו על דרישתם כי "אסור שתכני השידור הציבורי וכספי הציבור ימשיכו להיות מנוהלים על-ידי הנהלה ויו"ר שכשלו בצורה כה מובהקת, ולו יום אחד נוסף". על פי הגורם, משהבינו החמישה כי ועדת לנדס אשר הקים שר התקשורת לבחינה מחדש של הרפורמה ברשות השידור, לא תסיים ככל הנראה את עבודתה עד תום מועד כהונתם במליאה - מרץ 2014, החליטו השבוע לעשות מעשה ולהתפטר.

מרשות השידור נמסר בתגובה: "גילת הביע צער על החלטת חברי המליאה וקרא להם לחזור בהם מהתפטרותם. לחמשת חברי המליאה יש תרומה חשובה להבראת רשות השידור בעבר, בהווה ובעתיד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully