וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחריף מאבק השליטה בערוץ 10: ארנון מילצ’ן שכר משרד יח”צ בישראל

7.11.2013 / 12:44

אחרי שאתמול פורסם כי בכוונתו למכור את מניותיו בערוץ, הודיע היום איש העסקים היהודי-אמריקאי ארנון מילצ’ן כי שכר משרד יחסי ציבור שייצג אותו בישראל במאבקו ברון לאודר

מחריף המאבק סביב השליטה בערוץ 10: אחרי שאמש פורסם כי על פי ההערכות, כוונתו למכור את מניותיו בערוץ (24%), הודיע היום איש העסקים היהודי-אמריקאי ארנון מילצ'ן כי שכר את שירותי משרד יחסי הציבור של יועץ התקשורת ניסים דואק, שילווה אותו בהתנהלות התקשורתית סביב הערוץ בישראל.

מילצ'ן שרוי בסכסוך עם בעל המניות הדומיננטי בערוץ רון לאודר, אשר שולט בפועל בערוץ. כבר לפני כמה שנים הפסיק מילצ?ן להזרים כספים לערוץ, בעוד לאודר, אשר ליווה גם את הערוץ במאבק להארכת זיכיונו, הזרים בשנה האחרונה לערוץ כ-100 מיליון שקל.

מילצ'ין דורש כי לאודר יקנה את מניותיו בערוץ תמורת החזר על ההשקעה שלו עד כה בהיקף של כ-50 מיליון דולר, ומאיים כי לא יחתום על הבקשה להתחיל ולפעול ברישיון בשנת 2015.

ביטוי נוסף למאבק השליטה חל לפני שבועיים, כאשר דירקטוריון הערוץ החליט במפתיע על מינויו של בעל השליטה בערוץ יוסי מימן (51%) לתפקיד יושב ראש הדירקטוריון. אבי בלשניקוב, המשמש כנציגו של לאודר, ששימש בתפקיד שנה בלבד ובין היתר הוביל את המאבק הארוך להארכת זיכיונו - ימשיך לכהן כדירקטור.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully