וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צו איסור על פרשת המין עם הקטינה? בערוץ 1 חשפו את שם הזמר המפורסם

14.11.2013 / 20:43

כתב ערוץ 1 לענייני משטרה דודי ניסים הפר את צו איסור הפרסום על פרטיו של הזמר החשוד בבעילת קטינה בהסכמה, זאת כאשר דיווח על ההתפתחויות ב"מבט". ניסים: "זה היה בטעות"

כתב ערוץ 1 לענייני משטרה דודי ניסים הפר הערב (חמישי) את צו איסור הפרסום על פרטיו של הזמר החשוד בבעילת קטינה בהסכמה, זאת כאשר דיווח על ההתפתחויות בפרשה ב"מבט" לאחר שכתבתו בנושא שודרה. ניסים כינה את האיש כמה פעמים ברצף "הזמר", ואז בפעם האחרונה שהתייחס אליו אמר בטעות את שמו.

צו איסור פרסום הוטל היום על כל פרטי הפרשה לרבות שמו של הזמר, שמו של זמר נוסף המעורב ושמו של איש יחסי הציבור המעורב גם הוא. כמו כן אסורים בפרסום פרטיהן של הנערות איתם קיימו לפי החדש יחסי מין, ואסורים לפרסום מקומות עבודתם הנוספים של המעורבים.

כפי שקרה לאחרונה בכמה פרשות שנאסרו לפרסום, מרבית מפרטי המקרה לרבות שמותיהם של חלק מהמשתתפים ואף תמונות של הזמר עם הנערה - נמצאים באופן חופשי ברשתות החברתיות. באחד הבלוגים אף פורסמו פרטיו של הזמר במופגן, והוא הגיב לכך בעמוס הפייסבוק שלו והכחיש את החשדות.

דודי ניסים אמר הערב לוואלה! ברנז'ה: "כן, אמרתי בזמן השידור החי בטעות את השם, אבל מיד תפסתי את עצמי. לא הייתה לי כוונה להפר את צו איסור הפרסום, זה היה בטעות". תגובת רשות השידור לדברים טרם התקבלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully