וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכה לקבוצת ”הארץ”: ”ישראל היום” רכש את בית הדפוס של מעריב

15.12.2013 / 15:19

בית הדפוס של מעריב לשעבר, אשר נרכש על ידי איש העסקים עמוס מימן, נמכר ל”ישראל היום”. המפסידה העיקרית: קבוצת ”הארץ” שהדפיסה אותו עד כה

"ישראל היום" רכש היום את בית הדפוס ששימש בעבר את "מעריב", כך מודיע היום (ראשון) העיתון. בית הדפוס נרכש מידי קבוצת עמוס מימון, אשר רכשה את בית הדפוס מידי הנאמן מטעם בית המשפט בתיק "מעריב". בכך תופסק תוך מספר חודשים העסקה בת עשרות מיליוני שקלים בשנה להדפסת גליונות "ישראל היום" בבית הדפוס של קבוצת הארץ "גרפופרינט" שבקיבוץ תל יצחק.

פרסום ראשון: "הארץ-דה מרקר" בדרך לגל פיטורים של עשרות עובדים

בעיתון אמרו היום כי השלמת העסקה תיצור מקומות עבודה חדשים לאנשי דפוס, לאנשי הפצה, ולנותני שירותים בתחום הפרינט. "בית הדפוס יעניק לעיתון עצמאות וגמישות בכל הקשור להתפתחותו בעתיד, ולשירותים שיציע לקוראים ולמפרסמים", נמסר בהודעת העיתון. "היא תגביר את יכולותיו בתחום הכמויות וההפצה, גיוון חלקי העיתון והצעת מוצרים חדשים – ללא הגבלה".

כזכור, ב"ישראל היום" הציעו לרכוש את בית הדפוס של "מעריב" מידי נאמני העיתון בסכום של 50 מיליון שקלים, כפי שפורסם בוואלה! ברנז'ה, אולם ההצעה נדחתה. במקביל, נודע נציגיו של מו"ל העיתון שלדון אדלסון מסרו כי הם תרים אחר הזדמנות עסקית להקמת בית דפוס עצמאי. מי שרכש לבסוף את בית הדפוס של "מעריב" מידי נאמני החברה הוא איש העסקים עמוס מימן, ששילם עבורו 65 מיליון שקלים. מימן לא מימש במקום כל פעילות עסקית, ועל פי ההערכות הוא מכר ל"ישראל היום" את בית הדפוס ברווח של כ-15 מיליון שקלים.

מו"ל "ישראל היום" אשר בהרב אמר היום לאחר חתימת העיסקה: "כפי שהבטחנו עם הקמתנו, אנחנו מתקדמים לפי תוכנית עסקית שהציבה אבני-דרך. היום התקדמנו במהלך משמעותי בזכות הגיבוי והאמון בעתיד העיתון של ד"ר מרים ושלדון אדלסון". את "ישראל היום" ייצגו במהלך העסקה משרד עו"ד איתן מהולל & שדות ומשרד הורוביץ אבן אוזן ושות'.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully