וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יונה יהב: ?הצעתי לעמוס שוקן להחליף את גלריה ל'גלריה תל אביב?"

2.1.2014 / 10:57

ראש עיריית חיפה פתח היום את כנס חיפה לתקשורת ותקף חלק מכלי התקשורת הארציים: ”ביקרתי במערכת 'הארץ' והעובדים שם לא רואים שום בעיה עם נטישת הצפון”

?לאחרונה ביקרתי במערכת שוקן ("הארץ" ד. ו.) שם מצאתי אנשים אינטיליגנטים ומקצוענים בצורה יוצאת דופן. סיפרתי להם על בעיות הצפון. הם אמרו לי שהם לא רואים שום בעיה עם נטישת הצפון. הצעתי להם לשנות באופן רשמי את שם העיתון ל?גלריה תל אביב?. עמוס שוקן, חברי משכבר הימים, לא החזיר לי תשובה?, כך לדברי ראש עיריית חיפה יונה יהב, הבוקר (חמישי) בפתח כנס חיפה לתקשורת.

במהלך הנאום תקף יהב חלק מכלי התקשורת הארציים והוסיף: "לאחרונה התפרסם בגלובס סקר של הארבעים הצעירים המבטיחים מתחת לגיל ארבעים וכולם מתל אביב. בעיקרון הייתי מסכים עם ההנחה שאין עתיד לאף צעיר מהצפון או מהדרום אילולא הייתי מכיר את פרופ? חוסאם חייק שהוא הפרופסור הצעיר במדינה ומועמד לקבלת פרס נובל. הצעתי לו לקנות חופשי חודשי לכתבים שיוכלו לצאת מראשון לציון אבל עוד לא קיבלתי תשובה?.

יהב ציין את העובדה ש-97 מהחברות במדד תל אביב מאה נמצאות במדינת תל אביב וכמו כן ש-50% מהתוצרת הלאומית. "זה סופה של מדינת ישראל. אין בעולם מדינה המתבססת על מרכז אחד בעולם ואנחנו לא נמציא את הגלגל".

לאחר שהעניק לעיתונאי החיפאי הותיק עמוס כרמלי את המדליה העירונית כאות הוקרה חזר ואמר ?עמוס כרמלי הוא האורים והתומים של העיר ושימש כשופרה במשך 60 שנה בתקשורת הארצית ובעצם היה הכתב הראשון מסוגו בתפקיד זה. הוא הוליד כתבים ארציים השולטים בתחומים ארציים ללא כל רגשי נחיתות כמו ג?קי חורי מהארץ, דניאל סיריוטי ראש תא לענייני ערבים מישראל היום, יוסי מזרחי כתב תחקירים בכיר בערוץ 2, יעקב שחם מהרשות השניה, דני נישליס מבעלי רדיו תל אביב וליאורה גולדנברג. כל אלה ועוד גרים בחיפה ומוכיחים מקצוענות לאומית?.

הכנס מתקיים באוניברסיטת חיפה ואורגן על ידי תא כתבי צפון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully