וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנכ"ל "איקיוטק" נגד "צינור לילה": "בסוף מישהו ירצח אותי"

16.2.2014 / 14:00

בן אופק פנה לרשות השנייה לקראת שבוע שידורים מיוחד שיערך בתכנית ויעסוק בפרשת איקיוטק. בתלונה, אשר הגיעה לידי וואלה! ברנז'ה, הוא מתחנן בפני הרשות שתעצור את השידור

"ערוץ 10, ביוזמתו של גיא לרר, הקים קמפיין ענק נגדי שבו הוא מתסיס אנשים נגדי, קורא לשים אותי ללעג ולפגוע בי, בסוף מישהו ירצח אותי", במילים אלה פנה מנכ"ל חברת "איקיוטק" בן אופק לרשות השנייה לקראת שבוע שידורים מיוחד שיערך בתכנית "צינור לילה" ויעסוק בפרשת אקיוטק. בתלונה, אשר הגיעה לידי וואלה! ברנז'ה, הוא מתחנן בפני הרשות שתעצור את השידור.

במסגרת פרשת "איקיוטק" נחשף כי החברה והעומד בראשה, בן אופק, איימו באמצעות עורכי דין על כמאה אלף לקוחות חברות סלולר ודרשו מהם לשלם על שירותי תוכן שסופקו להם לכאורה. באמצעות הרשתות החברתיות ולאחר תחקיר שפורסם ב"מעריב", התאגדו הצרכנים והסוגיה הגיעה עד להתערבות משרד התקשורת.

"מסע הסתה של אדם מטורף"

כעת השיקה מערכת התכנית "צינור לילה" בשיתוף עם דף הפייסבוק "סטטוסים מצייצים" קמפיין אינטרנטי שמטרתו לאגד סיפורים אישיים של נפגעים מהחברה. הקמפיין מכוון פרסונלית אל עבר אופק - והוא טוען כעת כי בעקבותיו נמצאים חייו בסכנה. "בכל רגע שופכים את דמי, הרבה מקרי רצח התחילו ככה", פנה אל הרשות השנייה. "עזרתכם הדחופה, לפני שיקרה משהו רע מאוד". אופק טוען כי מאז החלה מערכת "צינור לילה" בקמפיין הפייסבוק, בני משפחתו מפחדים לצאת מהבית ודורשים כי הוא עצמו ייצא מלווה באבטחה.

את תלונתו מפנה אופק ישירות למנחה התכנית, גיא לרר. "נפגשתי עם גיא לרר אחרי ששמעתי שהוא מחפש לפגוע בי עוד לפני שזה קרה, והוא איים עלי, גידף אותי, השמיץ אותי, בצורה שלא ראויה למנחה בטלוויזיה, שלא מכיר אותי בכלל. הוא שלח הודעות מהנייד שלו לפגוע בי, לחסל אותי". הוא מוסיף כי "יש כאן מסע הסתה של אדם מטורף. כנראה שתכנית יומית מעבירה אדם על דעתו. שכרון הכח ניכר בכל ההתנהלות, התערבותכם הדחופה הכרחית, אבקש גם ליידע את הבעלים של הערוץ. אם יקרה לי משהו כולכם תהיו אחראים. אנא עשו משהו בהקדם".

מחדשות 10 נמסר בתגובה: "מערכת 'צינור לילה' עורכת כבר שבועות ארוכים תחקיר מקיף על חברת 'איקיוטק' והעומד בראשה. כל האיומים, ההפחדות והניסיונות למנוע את השידור ואת חשיפת האמת - לא יועילו".

טרם התקבלה תגובת הרשות השנייה בנושא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully