וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עובדי גלובס עתרו לבית הדין לעבודה נגד תכנית הפיטורים

25.3.2014 / 10:41

ועד עובדי גלובס עתר לביה"ד לעבודה בדרישה להקפיא את פיטוריהם של 13 עובדים. "התנהלות ההנהלה חמורה ביותר, בריונית וחד-צדדית, הרואה במבקשים 'פיונים' בהם היא יכולה לשחק ללא קושי"

עובדי גלובס פנו לבית הדין לעבודה בתל אביב בבקשה לצו מניעה כנגד פיטוריהם של 13 מעובדי העיתון. בשלב זה התיר בין הדין עריכת שימועים שלפני פיטורים, אולם פיטורם לא יוכלו להתקיים לפני הדיון בבית הדין.

"מכתבי הפיטורים נשלחו, רובם ככולם, לעובדים מוערכים וותיקים, שפרנסתם ופרנסת משפחותיהם תלויות בעבודתם, ואשר תורמים מיגיע כפיהם להצלחת החברה משך שנים רבות", נכתב בעתירה. " ואולם, החברה אצה רצה במורד המדרון של פיטורי צמצום בכפייה, על כל המשתמע מכך ובכך פועלת על מנת להרוג שתי ציפורים במכה אחת: לפטר חד צדדית עובדים ולהתעלם מארגון העובדים היציג וועד העובדים ובכך לחתור תחת מעמדו."

בעתירת העובדים, שהוגשה באמצעות עו"ד אמיר בשה וד"ר מורן סבוראי ממשרד עוה"ד בני כהן, מתארים העובדים פגישות של משא ומתן שנערכו "למראית עין וללא רצון אמיתי לפתור את המשבר". הם טוענים כי הנהלת העיתון סרבה להתנהל בשקיפות מול נציגות העובדים ולחשוף את הנתונים הכלכליים שבגינם נדרש לבצע קיצוץ דרמטי בכוח האדם.

"התנהלות ההנהלה חמורה ביותר, בריונית וחד-צדדית, הרואה במבקשים 'פיונים' בהם היא יכולה לשחק ללא קושי, משל היה מדובר ב'משחק אשקוקי', ולא בעובדים מוערכים, המפרנסים משפחות ומביאים לחם הביתה.", נכתב בעתירה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully