וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נאמן קבוצת מעריב: "מקור ראשון" יימכר לאדלסון

27.3.2014 / 9:18

כפי שפורסם לראשונה בוואלה! ברנז’ה: הנאמן מטעם ביהמ”ש יבקש היום לאשר מכירת ”מקור ראשון” ו-nrg ל”ישראל היום” שבבעלות המיליארדר שלדון אדלסון תמורת 17 מיליון שקל

עיתון "מקור ראשון" ואתר nrg יימכרו ל"ישראל היום" שבבעלות איש העסקים המיליארדר שלדון אדלסון תמורת 17 מיליון שקל - הסכום הגבוה ביותר שהוצע עבורו, כך ביקש אמש (רביעי) לאשר רו"ח חן ברדיצ'ב המשמש כנאמן מטעם ביהמ"ש לחברות המפעילות את "מקור ראשון" ו"מעריב". גורלו של מעריב עדיין לא ברור.

ברדיצ?ב כתב לבית המשפט כי"לאחר עיון בהצעות שהוגשו עלה כי הצעתה של ?ישראל היום? לרכישת פעילות העיתון 'מקור ראשון' ולרכישת פעילות 'אתר האינטרנט nrg' עלתה על הצעת שאר המציעים בכל הפרמטרים, וזאת באופן בולט ומשמעותי, הן בסכומה והן במספר העובדים שאותם היא התחייבה להמשיך ולהעסיק".

חמש הצעות רכישה הוגשו לרו"ח ברדיצ'ב, כאשר המובילות שבהן היו זו של "ישראל היום", זו של קבוצת ה"ג'רוזלם פוסט" וכן של של קבוצת משקיעים המיוצגת על ידי אודי רגוניס. כפי שפורסם לראשונה בוואלה! ברנז'ה, "ישראל היום" היה המועמד המוביל לרכישת פעילות "מקור ראשון" ו-nrg.

במסגרת המכירה, התחייב "ישראל היום בהצעתו להעסיק 114 מתוך 120 עובדי ההנהלה והמערכת העיתונאית של "מקור ראשון" לתקופה של לפחות 12 חודשים. כמו כן התחייבה החברה להעסיק 90% מהפרילנסרים של העיתון ואת כל 220 עובדי ההפצה לתקופה דומה. לגבי אתר nrg התחייב אדלסון להעסיק 5 מתוך 17 העובדים לתקופה דומה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully