וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מעריב מתאושש: "המגזין" חוזר במהדורה יומית מעובה

8.5.2014 / 15:10

לוואלה! ברנז'ה נודע כי כבר ביום שני הקרוב יושק מחדש המגזין היומי שיצורף לעיתון, בהיקף של כ-30 עמודים. לחיזוק החלק המגזיני גויס מחדש אליק מרגלית, לשעבר עורך המוסף הפוליטי של העיתון "מוספשבת"

אלי עזור ממשיך לאושש את "מעריב": לוואלה! ברנז'ה נודע כי כבר ביום שני הקרוב יושק מחדש המגזין היומי שיצורף לעיתון, בהיקף של כ-30 עמודים. לחיזוק החלק המגזיני של מעריב החדש גויס מחדש אליק מרגלית, לשעבר עורך המוסף הפוליטי של העיתון "מוספשבת". עוד נודע כי למערכת החדשות יצטרף עורך החדשות אריה אפלטוני, וכי קלמן ליבסקינד ימשיך לפרסם טורים בעיתון.

בהודעת "מעריב" למנויים נמסר היום כי החל מיום שני הוא ישוב להיות מופץ לבתים, אחרי חודשיים בהם היו המנויים מוקפאים. "אנחנו שמחים להודיעך כי החל מתאריך 12 במאי 2014 תתחיל לקבל עיתון יומי לפתח הדלת", נכתב בהודעה למנויים, וצוין כי עד סוף החודש העיתון יימסר בחינם וכי המנויים יחוייבו רק על עיתון "סופהשבוע".

בשבוע שעבר עדכנה קבוצת הג'רוזלם פוסט את המנויים כי רכשה את מעריב והעלתה את מחיר העיתון. "אנו מודים לכם על התקופה הארוכה שבה שמרתם אמונים למעריב, ומתחייבים להגיש לכם עיתון איכותי וטוב עם כל הכותבים שאתם אוהבים", מסרה הנהלת הקבוצה. מחירו של "מעריב-סופהשבוע" בשישי יעמוד, מעתה, על 15 שקלים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully