וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרסום ראשון: עמנואל רוזן חוזר לעיתונות - הצטרף לצוות הכותבים של "ליברל"

8.5.2014 / 15:44

חודשיים לאחר שנסגר תיק החקירה נגדו, רוזן הצטרף לצוות הכותבים של המגזין שייצא בקרוב לאור, והגיליון הראשון יכלול כתבה נרחבת פרי עטו - כך נודע לוואלה! ברנז'ה

חודשיים לאחר שנסגר תיק החקירה נגד העיתונאי עמנואל רוזן ושנה לאחר שפורסמו עדויות של נשים נגדו, עמנואל חוזר לעבודה עיתונאית: לוואלה! ברנז'ה נודע כי רוזן הצטרף לצוות הכותבים של המגזין "ליברל" שייצא בקרוב לאור, וכי הגיליון הראשון יכלול כתבה נרחבת פרי עטו.

את "ליברל" יוציא לאור איש העסקים לאוניד נבזלין, המחזיק בחמישית מעיתון "הארץ", ועורך אותו רותם דנון. רשימת הכותבים המלאה של המגזין צפויה להיחשף במהלך השבוע הקרוב לקראת השקתו שתיערך בסוף השבוע הבא.

עבור רוזן, כאמור, תהיה זו חזרה לפעילות עיתונאית לאחר שנה בה נבצר ממנו לעסוק בתחום בפועל. כזכור, לפני כשנה, פורסמו עדויות של נשים על התנהגות בלי הולמת שלו כלפיהן. בעקבות הפרסומים הופסקה עבודתו בערוץ 10, ב"רדיו ללא הפסקה" ובטלוויזיה החינוכית. לפני חודשיים הודיעה פרקליטות מחוז המרכז על החלטה לסגור את תיק החקירה נגדו, שכן העדויות הרבות שנגבו בו או התיישנו או שלא חצו את הרף הפלילי הנדרש לעבירה של הטרדה מינית.

את תגובתו של רותם דנון לא ניתן היה להשיג. עמנואל רוזן אישר את הפרטים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully