וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מדוע הורידה קשת את תחקיר סיום העונה של "עובדה" על הרב פינטו?

25.5.2014 / 18:09

התכנית ששודרה ביום חמישי האחרון הוסרה מאתר התכנית ואין אפשרות לצפות בה ב”מאקו”. גורם המעורה בפרטים לוואלה! ברנז’ה: הסיבה - איום בתביעה שהתקבל מאת אחד ממקורבי הרב

תכנית סיום העונה של "עובדה" ששודרה ביום חמישי האחרון בקשת - הוסרה מאתר התכנית ואין אפשרות נכון לשעה זו לצפות בה ב"מאקו" או בעמוד הפייסבוק של הזכיינית אליה עולים מרבית תכניה לאחר השידור. בתכנית נחשף כי היועץ המשפטי לממשלה שוקל להגיש כתב אישום באשמת הפרת אמונים נגד ניצב בדימוס מנשה ארביב הנחשד בקבלת שוחד מהרב יאשיהו פינטו, עמו הובא בתכנית ראיון בלעדי.

פרסום ראשון: העד המרכזי בפרשת פינטו-ארביב "מעל בכספים"

גורם המעורה בפרטים אומר היום לוואלה! ברנז'ה כי בזכיינית קשת החליטו להסיר את התכנית מהאתר עקב איום בתביעה שהתקבל אצלם מאת אחד ממקורביו של הרב, בן-ציון סוקי, סוחר נדל"ן ואחד מאנשי העסקים המקורבים ביותר לרב בארה"ב שם הוא שוהה בימים אלה. בתכנית הסיום של "עובדה" צוין כי בסביבתו של הרב טוענים שארביב הוא זה שביקש כספים, אך לא מהרב עצמו אלא מאנשיו. כעת, כך אומר גורם המעורה בפרטי הפרשה, אחד מאנשיו מאיים לתבוע את קשת ואת מערכת התכנית תביעת דיבה ולשון הרע.

בן-ציון סוקי, איש עסקים ישראלי חוזר בתשובה שחי בניו יורק, היה מי שהגיש למח"ש לפני חצי שנה תצהיר ממנו עלה כי ניצב ארביב היה חסיד של הרב פינטו זה כשש שנים. סוקי טען בתצהיר שפורסם בכלי התקשורת כי הרב פינטו הכיר בינו לבין ניצב ארביב שביקש שיסייע לבנו ולרעיית בנו במציאת עבודה ובהסדרת מעמדם החוקי בארה"ב.

עו"ד ארנון גיצלטר ממשרד רוטנשטרייך-גיצלטר המייצג את בן-ציון סוקי בישראל, סרב להגיב לידיעה. תגובת הזכיינית קשת לדברים טרם התקבלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully