וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

My Format - תחרות הפורמטים של דורי מדיה דרסט בשיתוף וואלה! יוצאת לדרך

29.5.2014 / 10:55

אתר וואלה! וחברת ההפקות דורי מדיה דרסט יוצאים בתחרות לפיתוח פורמטים משותפים לשוק הישראלי והאמריקאי. הפורמט המנצח יזכה בתקציב של 45,000$ לפיתוח והפקת פיילוט

אתר וואלה! וחברת ההפקות דורי מדיה דרסט יוצאים בתחרות לפיתוח פורמטים משותפים לשוק הישראלי והאמריקאי. התחרות, תחת השם My Format, תתקיים בשיתוף חברת ההפקות האמריקאית The Company בראשות צ'רלי אברסול, השותפה יחד עם דורי מדיה לקרן לפיתוח פורמטים משותפים לשוק הישראלי והאמריקאי.

התחרות מיועדת לפורמטים מתחומי ה-unscripted - ריאליטי, דוקו ריאליטי, שעשועונים, תכניות אירוח - ותיערך ביום ג' 17.6 בבית וואלה! בתל אביב.

מטרת התחרות היא איתור פורמטים חדשים להפקה בארץ ובארצות הברית, כאשר הפרס למקום הראשון הוא כ-5,000$ לפיתוח ראשוני ועד 45,000$ תקציב לפיתוח והפקת פיילוט.

יצירת פלטפורמה שתאפשר בחירה וסינון של הפורמטים

חברת דורי מדיה הינה חברת הפקה והפצה בינלאומית העוסקת כבר שנים במכירה של פורמטים ברחבי העולם. לאחרונה נחתם הסכם שיתוף פעולה ראשון בין הקבוצה לבין חברת הפקות The Company של צ'רלי אברסול במסגרתו ייבחרו מדי שנה 4 פורמטים להם יופקו פיילוטים אשר יוצעו למכירה בארצות הברית ישירות דרך The Company ויופצו בשאר העולם על ידי מחלקת ההפצה של דורי מדיה.

יוני פארן, מנכ"ל דורי מדיה דרסט אמר היום, "My Format היא תחילתו של מפעל יצירה משותף עם חברת the Company ווואלה! שיאפשר ליוצרים ישראלים הכרה בינלאומית ועשייה מעבר לגבולות התעשייה הישראלית. ההשתתפות בתחרות מהווה הזדמנות ייחודית ליצירה מגוונת ועשירה שאינה מחויבת למסך הישראלי בלבד. שיתוף הפעולה הינו קונקרטי ומכוון לביצוע ולהפקה של פורמטים חדשים כבר בשנת העבודה הקרובה 2014 ועל כן הצעד הראשון הוא יצירת פלטפורמה שתאפשר בחירה וסינון של הפורמטים בהם תשקיע הקרן המשותפת הישראלית- אמריקאית".

נדב פלטי, נשיא ומנכ"ל דורי מדיה אמר: "תעשיית הטלוויזיה הישראלית נמצאת בשנים האחרונות בנסיקה גדולה ותחום פיתוח הפורמטים ומכירתם בשוק הבינלאומי הפך לתחום עסקי כלכלי ותרבותי גדול ומשמעותי. התחרות תאפשר גישה ישירה להפקה ישראלית ואמריקאית מקבילה ובכך צפויה לחשוף את היוצרים הישראלים בצורה בלתי אמצעית וישירה לתעשייה האמריקאית".

חברת The Company נוסדה ב-2010 על ידי צ'רלי אברסול ומייק לניגן ומתמחה בפיתוח, הפקה ואריזה של פורמטים מתוסרטים ולא מתוסרטים בתחום הטלויזיה וסרטי הקולנוע. בימים אלה מביאה החברה לשידור את העונה השנייה של הסדרה the profit המשודרת ב cnbc ואת ליגת ה-NFL.

איך משתתפים:

הפורמטים שיוגשו צריכים לענות על מספר קריטריונים:

1) נושא רחב ככל האפשר שידבר אל כמה שיותר אנשים.
2) יכולת מכירה בכל השפות כמובן עברית ואנגלית- אדפטציה בינלאומית.
3) יצירתיות דמיון ומעוף - להביא למסך התייחסות חדשה לנושאים שמעניינים את כולם.

מועדי ההגשה: יש להגיש את הפורמטים דרך האתר www.myformat.tv עד לתאריך ה-15.6.14. המתמודדים שיעברו את הסינון הראשון יוזמנו להגיש באנגלית בלבד את הפורמט ביום התחרות ה-17.6.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully