וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביהמ"ש המליץ - סלוצקי ודומינגז משכו תביעתם נגד רדיו ת"א

29.5.2014 / 17:44

לוואלה! ברנז'ה נודע כי בית הדין האזורי לעבודה המליץ לשניים לבטל את ההליכים המשפטיים שנועדו, בין היתר, להעניק להם צו מניעה מפיטורים. הם תבעו מיליון שקל מהרדיו כל אחד

צמד מגישי הרדיו סלוצקי ודומינגז משכו היום (חמישי) את עתירתם נגד רדיו ת"א בגין הפרת חוזה ופיטורים שלא כדין. לוואלה! ברנז'ה נודע כי בית הדין האזורי לעבודה בתל אביב יפו המליץ לשניים לבטל את ההליכים המשפטיים שנועדו, בין היתר, להעניק להם צו מניעה מפיטורים ולעכב את השקת לוח שידורי הבוקר החדש של התחנה. הם תבעו מיליון שקל מהרדיו כל אחד.

ברדיו ת"א החליטו להוריד מהאוויר את התכנית של השניים לאחר כארבע וחצי שנים ולשנות את לוח שידורי הבוקר. ההחלטה הגיע לאחר החלטה הפוכה, שבה הוארך החוזה של השניים, אולם הם בין צמד המגישים והנהלת הרדיו התגלע סכסכוך שנגע לעיסוקיהם הנוספים.

כעת, עם משיכת התביעה נגד הרדיו מתכוונים אנשי ההנהלה להעלות לאוויר כבר ביום ראשון הקרוב את התכניות החדשות, שמהוות הארכה של הפריים טיים של התחנה בשעה נוספת: שרון גל יגיש את תכנית הבוקר הראשונה, ואחריו ישדרו דפנה לוסטיג ואסי עזר. השניים החליפו בעבר את סלוצקי ודומינגז כאשר נעדרו מהשידור.

ברדיו ת"א אישרו את הפרטים. את הרדיו ייצגו עורכי הדין אילן בומבך ומיכאל ניצן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully