וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העיתונאי והבמאי עמוס כרמלי הלך לעולמו בגיל 77

7.6.2014 / 23:15

כרמלי, חתן פרס סוקולוב לעיתונות, מת בביתו שבחיפה. לפני חצי שנה הוענק לו פרס מפעל חיים של תא עיתונאי חיפה וארגון העיתונאים. "מעמיק, סקרן ואנושי"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"אות ומופת לעיתונות שהולכת ונעלמת מכאן". עמוס כרמלי/מערכת וואלה!, צילום מסך

העיתונאי והבמאי הוותיק, עמוס כרמלי, הלך הערב לעולמו. כרמלי, כתב רשות השידור לשעבר, נפטר בביתו שבחיפה בגיל 77. הוא יקיר העיר חיפה וחתן פרס סוקולוב לעיתונות, ולפני חצי שנה הוענק לו פרס מפעל החיים של תא עיתונאי חיפה וארגון העיתונאים. הותיר אחריו אישה ושני בנים, הלווייתו תתקיים ביום שני בבית העלמין בחיפה.

את דרכו בעיתונות החל כרמלי ככתב ספורט בעיתונו המקומית ובהמשך עבר ל"קול ישראל". הוא היה הכתב הראשון ובמשך שנים רבות גם היחיד שסיקר את חיפה והצפון בעיתונות הכתובה והמשודרת. הוא עסק בעיתונות זה יותר משישים שנה, ויצר אלפי סרטים דוקומנטרים וכתבות.

יוני בן מנחם, מנכ"ל רשות השידור: "הכרתי את עמוס באופן אישי, עמוס היה עיתונאי משכמו ומעלה, סמל ומופת לכתבי רשות השידור, מעל הכל היה רגיש, קשוב ואנושי מבלי שהדבר יפגע בעבודתו העיתונאית שאותם עשה בצורה מקצועית ואמינה".

יו"ר תא עיתונאי חיפה, אלירן טל, הודיע הערב לחברי תא כתבי הצפון על דבר פטירתו. לפני חצי שנה היה ממעניקי הפרס לכרמלי. הוא אמר עליו אז:" אין ראוי מכרמלי לפרס הזה. האיש שחתום על כמעט 4,000 כתבות וסרטים שעשה לערוץ הראשון לאורך השנים הצליח להטביע את חותמו בתקשורת הארצית ובלט למרות שנשאר כל חייו בתפקיד כתב חיפה והצפון. הוא אות ומופת לעיתונות שהולכת ונלעמת מכאן. מעמיק, סקרן, אנושי."

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully