וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ורשבסקי בפגישה עם העובדים: "אם הקיצוץ לא יבוצע הערוץ ייסגר וכולנו נלך הביתה"

6.8.2014 / 14:42

בפגישה טעונה שקיים היום מנכ"ל ערוץ 10 עם העובדים הודיע לטאלנטים על קיצוץ שכר דרמטי שעשוי להגיע ל-60%, ועורר את חמתם: "האחריות היא על מי שמינתה את רפי גינת"

ערוץ 10 נערך לתוכנית הקיצוצים הגדולה, והרוחות מתלהטות: מנכ"ל הערוץ, יוסי ורשבסקי, קיים היום (רביעי) פגישה סוערת עם עובדי חברת החדשות בה בישר להם על תוכנית הקיצוצים שתצא לפועל בימים הקרובים. ורשבסקי אמר בפגישה כי "אם הקיצוץ לא יבוצע הערוץ ייסגר וכולנו נלך הביתה. גם לי אין מקום עבודה אחר".

כפי שפורסם בשבועות האחרונים, בכוונת הנהלת הערוץ לבצע קיצוץ של כ-20% בשכר לעובדי חברת החדשות – זאת לאחר שבמסגרת הדיאלוג עם ועדי העובדים הופחת היקף הקיצוץ מ-25%. עוד נודע כי עובדים שמרוויחים מתחת ל-10,000 שקלים לחודש יוחרגו מההסכם, ולהם לא יבוצע קיצוץ בשכר. מנגד, הטאלנטים, שבאופן טבעי מרוויחים יותר, ייאלצו להתמודד עם קיצוץ שכר גבוה במיוחד שעשוי להגיע ל-60%.

הפגישה, כצפוי, הפכה לטעונה, והעובדים קראו נגד הקיצוץ, ומקצתם אף העלו את האופציה ללכת ולהפגין מול ביתו של בעל השליטה בערוץ יוסי מימן. ורשבסקי מצידו, סירב להתחייב אם בתום תקופת הקיצוצים יוחזרו להם הסכומים המקוצצים. כזכור, השבוע נודע כי גם דמי ההבראה שהיו אומרים לקבל החודש עובדי הערוץ יעוכבו בשלב זה.

"הייתה פה בעבר קופה צדדית"

בפגישה הטיחו העובדים שבעי הקיצוצים והקרבות האשמות גם כלפי רפי גינת, אשר הרוויח בתקופת כהונתו סכומים גבוהים, ואשר עלות הפקת "כלבוטק" שלו נחשבת לאחת הגבוהות בתוכניות הערוץ. אורלי וילנאי אמרה: "אני שמחה שהסתיימה פה התקופה החזירית שהיתה פה". דב גלהר הצטרף לדבריה ואמר ברמיזה עבה למנכ"ל היוצא כי "הגיע הזמן להודות שהייתה פה בעבר קופה צדדית שכל מיני אנשים לקחו ממנה".

ורשבסקי השיב להם כי "רפי גינת אינו אשם. האחריות היא על מי שמינתה אותו", כשברור לכל שהוא מדבר על נציגת בעלי המניות של רון לאודר - מיכל גרייבסקי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully