וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יונה ויזנטל מונה לעורך הראשי של רשות השידור; ההנהלה הודחה

11.8.2014 / 10:06

החל מהיום כונס הנכסים הרשמי אוחז בכל סמכויות מליאת רשות השידור, הוועד המנהל והמנכ"ל - אשר פוטרו כולם מתפקידיהם. יונה ויזנטל, אשר פרש לאחרונה מ-yes, מונה לתפקיד העורך הראשי

השינויים ברשות השידור הופכים ממשיים: בהמשך לאישורו בכנסת של החוק לפתיחת רשות השידור החדשה, הועברו היום (שני) כל סמכויות הוועד המנהל ומליאת רשות השידור לידי כונס הנכסים הרשמי דוד האן - וזה בצעד ראשון הודיע על מינויו של עורך ראשי, יונה ויזנטל.

מנכ"ל הרשות יוני בן מנחם פוטר הבוקר מתפקידו, וכך גם חברי הוועד המנהל אשר הודחו מתפקידיהם. מליאת רשות השידור מפורקת בשעה זו, וגם הסמכויות שלה עוברות לידי כונס הנכסים.

משרד הכונס מודיע היום כי מינה לתפקיד העורך הראשי של רשות השידור את יונה ויזנטל, עד לאחרונה סמנכ"ל התוכן של חברת yes, אשר פרש לאחרונה מהתפקיד. ויזנטל אינו מוגדר כמנכ"ל, אלא כ"עורך ראשי בעל סמכויות ניהול".

האן: "לא יתבצעו פיטורי עובדים"

הכונס הודיע הבוקר כי לא יהיו פיטורי עובדים בתקופה בה תהיה הרשות תחת ניהולו. "כולי כבוד והערכה לפועלם של עובדי רשות השידור ותרומתם רבת השנים לשידור הציבורי בישראל", מסר. "יודגש כי על פי הנוסח הסופי של החוק נקבע כי בתקופה בה אנהל את הרשות, לא יתבצעו פיטורי עובדים בשל צמצומים והתייעלות, אלא רק מסיבות משמעת אליהם אני מתכוון להתייחס בחומרה".

לפי החוק רבע מעובדי רשות השידור החדשה ימשיכו בעובדתם, וככל הנראה מדובר יהיה כמעט אך ורק בעיתונאים. "אין בסמכותי להעביר מתפקידו עובד זה או אחר למעט נושאי המשרה שעתידם ברשות יבחן בימים הקרובים", מסר הכונס.

לעניין בחירתו של העורך הראשי, מסר: "בחרתי ביונה ויזנטל לתפקיד העורך הראשי וכן להיות זה אשר אני מקנה לו את סמכויות הניהול השוטף של רשות השידור, לאחר שהתרשמתי מקורות חייו אשר הצביעו על היותו איש מקצוע רב ניסיון, רואה חשבון בהשכלתו, המשלב ידע והבנה בניהול ארגוני ופיננסי של גופי שידור בצד התמחות עמוקה בתכנים. הערכה כלפיו, כך למדתי, הינה רבה ביותר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully