וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כמה באמת ביטלו את המנוי להארץ במחאה וכמה נוספו? הנתונים המדויקים נחשפים

12.8.2014 / 18:16

בהנהלת הארץ ישבו לעשות חשבון בדבר ביטולי המחאה של המנויים. המספרים המדויקים הגיעו לידי וואלה! ברנז’ה, והם דווקא מציגים תמונה מעודדת מבחינת העיתון

כחודש לאחר פרסום מאמרו של גדעון לוי "הרעים לטיס" אשר הביא לגל ביטולי מנויים ל"הארץ", עשו בהנהלת העיתון הערכת מצב של מספר הנוטשים לעומת מספר המצטרפים. הנתונים המדויקים הגיעו לידי וואלה! ברנז'ה והם מוצגים כאן לראשונה. בניגוד לתחזיות הקודרות, התמונה המצטיירת מהסיכום אינה גרועה כלל.

עמוס שוקן בראיון: "ידענו נטישות דומות כבר בעבר בזמן מלחמה"

לפי נתוני מחלקת ההפצה של "הארץ" המתייחסים לארבעת השבועות שבין ה-14 ביולי (יום פרסומו של המאמר) ועד ל-11 באוגוסט (אתמול) ונכונים למהדורה העברית, עזבו את העיתון המודפס 619 מנויים יומיים ו-634 מנויים של מהדורת סוף השבוע. את המנוי למהדורה הדיגיטלית של "הארץ" ביטלו באותה התקופה 391 איש.

אולם מנגד הצטרפו ל"הארץ" גם מנויים חדשים: בתקופה המקבילה עשו מנוי לעיתון היומי המודפס 410 איש, למהדורת סוף השבוע נוספו 1,986 מנויים, ולמהדורה הדיגיטלית נרכשו 2,332 מנויים חדשים מאז פרסום המאמר ועד אתמול.

המתמטיקה מראה שלמרות ביטולי המנויים לעיתון, תפקודו בעת הלחימה דווקא הוסיף לו מנויים. מסיכום המספרים עולה כי מספר המנויים לעיתון המודפס ירד ב-209 מנויים, אולם מספר המנויים למהדורת סוף השבוע עלה ב-1,352. המהדורה הדיגיטלית של "הארץ" זכתה לפריחה של ממש, עת נוספו לה בשורה התחתונה 1,941 מנויים בארבעת השבועות האחרונים.

מו"ל העיתון, עמוס שוקן, כתב בעמוד הפייסבוק שלו בתגובה לידיעות על ביטולי המנויים לעיתון כי "'הארץ' נמצא בשיא של מספר מנויים של כל הזמנים". למרות הפרסומים השונים שפקפקו באמירתו לאור גל ביטולי המנויים, המספרים המדויקים מראים שעיתון הארץ לא נפגע - לפחות לא בעקבות מבצע "צוק איתן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully