וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רייטינג יומי: לילה של כוכבים

אתי שכטמן

8.9.2006 / 11:22

הטור הפעם בסימן ספיישל ספיישלי מיוחד במיוחד: מי מכם ניחש כמה רייטינג הביא גמר כוכב נולד?

הרייטינג הממוצע של גמר כוכב נולד אמש אומנם לא הצליח להתעלות על השיא ששבר גמר העונה הקודמת אבל גם הפעם "כוכב נולד" מצליחה להביא נתונים גבוהים. הרייטינג הממוצע עמד על 31.7%, ירידה של 2.5% לעומת השנה שעברה, אז הביאו יהודה סעדו וחבריו 34.2%. לעומת שתי העונות הראשונות, העונה הרביעית עומדת בציפיות: בעונה השנייה עמדו אחוזי הצפייה על 31.7%, נתון זהה לעונה הנוכחית, ובגמר הראשון ב-2003 על 26.3%.

הפיק היה ברגע הזכייה, בו נרשם נתון של 36% לעומת 40.9% אשתקד. מהחשיפה הגדולה של "ברייק הזהב", שניות לפני רגע ההכרזה נהנתה חברת "ראלקו", יבואנית המותג שארפ. ראלקו שילמה עבור הרגע 250 אלף שקל.

התוצאות אמש ניתנו באחוזים, אולם רגע לפני ההכרזה בישר צביקה הדר כי כרבע מיליון צופים השתתפו בהצבעה, כשאפשרות ההצבעה לכל צופה הינה חד פעמית. ג'קו אייזנברג זכה ל-46.5% מקולות המצביעים. במקום השני זכתה מאיה רוטמן לאחר שקיבלה 27.5% מהקולות. למקום השלישי הגיע רפאל מירילא עם 26%.

גם אצלנו בוואלה! ברנז'ה ניסינו לחזות את הרייטינג בעזרתכם, הגולשים. רובכם הייתם לרועץ עבור שידורי קשת: 24% הצביעו בקטגורייה "קראו לי משוגעת אבל פחות מ-23%", אבל בפער קטן 23% מכם חזו שהגמר השנה ישבור את השיא שהציב כוכב נולד 3 ו-20% מכם יכולים לטעון לכתר חוזי עתידות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully