וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מדוע נפסלה פרסומת ההשקה ל"סופהשבוע" של אלי עזור?

9.12.2012 / 13:01

הקרב בין מעריב לבין מוסף סוף השבוע החדש של אלי עזור מתחיל עוד טרם הודפס עמוד אחד של המגזין: לוואלה! ברנז'ה נודע כי קמפיין הרדיו של עזור לא ישודר - בשל אזכור המתחרה

מנהל קול ישראל מיקי מירו פסל לשידור פרסומת לעיתון החדש "סופהשבוע" בבעלות אלי עזור שייצא בסוף השבוע הקרוב. את התשדיר מקריין העיתונאי בן כספית אשר נמנה על צוות הכותבים של העיתון, וסיבת פסילתו היא ציון המוסף המתחרה, "סופשבוע של מעריב". כותרת הקמפיין היא "שווה לחכות לסוף השבוע".

"שלום כאן בן כספית. אותי כבר לא תקראו בסופשבוע של מעריב אבל את אמנון דנקנר, יהודה שרוני, אבי בניהו נתן זהבי, הרכילות של ליאורה וכן גם אותי תוכלו לקרוא בעיתון החדש שלנו - סופהשבוע", אומר כספית בתשדיר. רבים מהעיתונאים במוסף החדש של עזור הם יוצאי מעריב ובעיתון מכוונים את התחרות ישירות אל הבית הישן שלהם עם שם דומה ("סופהשבוע" לעומת "סופשבוע" של מעריב) ולכן הדבר גם הודגש בתשדיר.

ברשות השידור לא התירו את ההדגשה הזו - ופסלו את התשדיר. על פי כללי הפרסום ברשות השידור, על מנת להזכיר בתשדירי פרסומת חברה יש לקבל לכך את אישורה, ואישור מעריב לאזכורו בתשדיר של העיתון מאת אלי עזור - לא התקבל.

"נמצאה חלופה בהסכמה עם המפרסם"

כפי שפורסם לראשונה בוואלה! ברנז'ה, היקפו של העיתון יעמוד על כ-100 עמודים, ועל פי גורם "מדובר יהיה בשבועון איכותי ובלתי תלוי שיתבסס על כתבות מגזיניות שמסכמות את השבוע החולף. המגזין יבוסס על בעלי טור קבועים, במטרה למשוך אליו את הפרסום ממוספי סוף השבוע של העיתונים הגדולים, בעיקר את של מעריב".

"סופהשבוע" צפוי לצאת לאור לראשונה בסוף השבוע הקרוב. את המגזין עורך דורון כהן, לשעבר עורך מוסף "סופשבוע" של מעריב. תכני האקטואליה, הספורט והכלכלה יועברו ממערכות כלי התקשורת האחרים שבבעלות עזור - העיתון היומי "פוסט", ערוצי הספורט של צ'ארלטון, מגזין הכלכלה "פורבס" ותחנת "רדיו ללא הפסקה". עלות העיתון תעמוד על עשרה שקלים.

במערכת "סופשבוע" אישרו את הפרטים. מרשות השידור נמסר בתגובה: "נמצאה חלופה בהסכמה עם המפרסם, התשדיר ישודר בגרסא המותרת עפ"י הנוהל".

עוד בנושא:
גיוס נוסף של אלי עזור: נתן זהבי עוזב את מעריב ומצטרף לשבועון
מהפכת עזור: סוגר את ה"קוסמופוליטן"; משקיע מיליונים במגזין החדש
בן כספית לא מוותר: הגיש תלונה נגד שלמה נס על ניגוד עניינים בעסקת מעריב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully