וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נתוני ועדת המדרוג באינטרנט ליולי 2013: וואלה! האתר הישראלי המוביל - גם במובייל

15.8.2013 / 13:31

הוועדה למדרוג מפרסמת היום לראשונה את תוצאות מדידת הגלישה לאתרי האינטרנט הגדולים ממכשירים ניידים, מהן עולה כי וואלה! מוביל. בנתוני הגלישה הכלליים: אין שינוי בצמרת

ועדת המדרוג למדידת שיעורי הגלישה באינטרנט מפרסמת היום (חמישי) לראשונה את נתוני הגלישה לאתרים ישראלים ממכשירים ניידים. לפי הוועדה כ-3 מיליון ישראלים משתמשים במכשירי טאבלט וסמארטפון על מנת לגלוש באינטרנט, ומגמה זו צפויה להמשיך ולעלות.

בדירוג הגלישה ממכשירים ניידים לחודש יולי מוביל אתר וואלה! עם 899 אלף גולשים ממכשירי טאבלט וסמארטפון, המהווים חשיפה של 33.5%. האתר השני הנצפה ביותר ממכשירים ניידים הוא mako עם 885 אלף גולשים וחשיפה של 32.9%. ynet במקום השלישי עם 797 אלף גולשים ו-29.7% חשיפה. במקום הרביעי תפוז עם 529 אלף גולשים וחשפה של 19.7%, ולמקום החמישי מגיע אתר הארץ עם 249 אלף גולשים ממכשירים ניידים וחשיפה של 9.2%.

האתר השישי הנצפה ביותר ממכשירים ניידים הוא גלובס עם 197 אלף גולשים וחשיפה של 7.3%, אחריו אתר הספורט ONE עם 154 אלף גולשים ו-5.7% חשיפה. דה מרקר במקום השמיני עם 145 אלף גולשים ממשכירים ניידים המהווים חשיפה של 5.4%, ואתר ספורט 5 סוגר את רשימת האתרים הנמדדים עם 92 אלף גולשים וחשיפה של 3.4%.

נתוני הגלישה הכלליים, אחרי וואלה!: ynet, מאקו, תפוז ונענע10

גם בגלישה ממחשבים אישיים וואלה! שומר בחודש יולי על מקומו כאתר הישראלי הגדול מבין אתרי האינטרנט הישראליים עם 2.3 מיליון גולשים (Real Users) וחשיפה של 44.2%. אחרי וואלה! ברשימה מופיעים ynet ואחריו mako, תפוז ונענע10 בהתאמה.

במקום השני בדירוג נמצא אתר ynet של קבוצת ידיעות אחרונות עם 2 מיליון גולשים בחודש המהווים חשיפה של 39.2%. במקום השלישי mako של זכיינית ערוץ 2 קשת עם 1.6 מיליון גולשים שהם 31.8%. אחריו תפוז עם 1.3 מיליון גולשים וחשיפה של 25.1%, ואת רשימת חמשת האתרים הנצפים סוגר נענע10 עם 1.2 מיליון גולשים וחשיפה של 23.4% בחודש יולי. מבין חמשת האתרים המובילים וואלה! הוא היחיד שמציג התחזקות, בעוד יתר האחרים נחלשים קלות.

בגזרת הכלכלה: כלכליסט מזנק, דה מרקר מצמצם פערים

החשיפה לאתרי החדשות והמגזין: nrg מבית מעריב ומקור ראשון מתחזק בחודש החולף ורושם מספר של 614 אלף גולשים, אולם נותר מחוץ לרשימת עשרת האתרים הנצפים. אתר הארץ ממשיך את מגמת ההיחלשות, ובחודש יולי הוא יורד לנתון של 491 אלף גולשים בחודש. אתר xnet מבית ידיעות אחרונות מתחזק עם 522 אלף גולשים בחודש וכך גם "עכבר העיר אונליין" שהחל מהחודש יש לו בעלים חדש, והוא עולה ל-496 אלף גולשים. אתר המגזינים allmag מבית "מוטו תקשורת" שפשטה רגל החודש, מציג היחלשות משמעותית למספר גולשים 235 אלף.

למרות ההתקדמות לקראת גמר "המירוץ למיליון" אתר זכיינית ערוץ 2 רשת בולם את מגמת העלייה ובחודש החולף הוא נחלש למספר של 427 אלף גולשים בחודש. בדירוג האתרים הוא יורד שני מקומות אל מחוץ לרשימת 20 האתרים המובילים.

מבין האתרים הכלכליים המוביל הוא "גלובס" ששומר על יציבות עם נתון זהה לחודש הקודם של 625 אלף גולשים, וסוגר את רשימת עשרת האתרים הנצפים בישראל. דה מרקר מדורג אחריו ומדביק החודש את הפער עם עלייה קלה ל-616 אלף גולשים. כלכליסט מציג החודש את העלייה המשמעותית ביותר במספר הגולשים מבין אתרי הכלכלה והוא רושם 583 אלף גולשים בחודש יולי. מבין אתרי הספורט ONE מוביל גם החודש אבל נחלש לנתון של 434 אלף גולשים. הפער בינו לבין ספורט5 נשמר שכן גם הוא נחלש בחודש יולי לנתון של 346 אלף גולשים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

גם בווידאו: וואלה! מדורג ראשון ו-ynet אחריו

דירוג היקפי צפיות הווידאו שלא ממכשירים ניידים מצביע על עלייה במספר הצופים השונים בווידאו באתרים במובילים. אתר וואלה! מדורג ראשון עם נתון של 639 אלף צופים, אחריו בדירוג ynet עם 537 אלף צופים ו-mako במקום השלישי עם 508 אלף גולשים. באתר תפוז נרשמו 385 אלף צופים שונים בחודש החולף ובנענע10 שבמקום החמישי נרשמו מספר של 294 אלף. הזכיינית רשת שומרת על יציבות עם מספר צופי וידאו של 224 אלף ואחריה אתר ספורט5 שנחלש לנתון של 176 אלף צופים שונים לשידורי הווידאו באתר.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
נתון ה-total viewers מתייחס למספר הצופים הכולל, בניכוי חפיפות. צפיות יולי בווידיאו/מערכת וואלה!, צילום מסך

קבוצות הבעלות: וואלה! ראשונה, "קו מנחה" סוגרת את הרשימה

הוועדה למדרוג באינטרנט מדרגת גם את שמונה קבוצות הבעלות לפי כמות החשיפה. במקום הראשון נמצאת קבוצת וואלה! על תשעת אתריה בהם טיפו, וואלה! שופס, יד2 וג'ובסיטי עם חשיפה של 55.1% לאתרי הקבוצה. אחריה קבוצת ynet שכוללת עשרה אתרים בהם אול-ג'ובס, כלכליסט, ביג-דיל וידיעות אונליין שמקבלת בחודש יולי חשיפה של 47.9%. קבוצת mako, הכוללת מלבד אתר זכיינית קשת גם את נטקס buy2 ושירונט עם חשיפה של 35.9%.

אחרי קבוצת mako מדורגת קבוצת זאפ עם 13 אתרים עם חשיפה ביולי של 34.5%, קבוצת תפוז עם נתון חשיפה של 26.5% לאתריה. ארבעת אתרי קבוצת הארץ-דה מרקר בחודש יוולי עם נתון של 22.1% וקבוצת גלובס הכוללת גם את feeder רושמת 12.5%. אתרי קבוצת קו מנחה בהם אתר אייס וביזפורטל עם חשיפה של 6.7%.

את הנתונים מספקת ועדת מדרוג האינטרנט באמצעות ספק המדידה גמיוס ישראל. נתוני הוועדה מראים כי שיעור החדירה של האתרים החברים בוועדה הינו 90% שהם כ- 4.7 מיליון גולשים. הנתונים הדמוגרפיים מבוססים על מדגם מייצג של למעלה מ-30 אלף פאנליסטים מכלל האוכלוסייה.

נתוני ועדת המדרוג באינטרנט ליוני 2013: וואלה! האתר המוביל

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully