וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כולנו בן חורין

27.4.2014 / 13:21

הפה החדש של הרגולטור: משרד יחסי הציבור בן חורין-אלכסנדרוביץ יטפל במערך הדוברות והייעוץ התקשורתי של הרשות השנייה לטלוויזיה ולרדיו

משרד יחסי הציבור בן חורין-אלכסנדרוביץ יטפל במערך הדוברות והייעוץ התקשורתי של הרשות השנייה לטלוויזיה ולרדיו, זאת עקב יציאתה של דוברת הרשות מיטל שגב לחופת לידה. בשבועות האחרונים התקיים מכרז לתקציב הדוברות יחסי הציבור של הרשות, וההתקשרות תיבחן מחדש עם חזרה של שגב מחופשה.

ההיערכות החדשה של הרשות השנייה בתחום הדוברות ויחסי הציבור מגיעה על רקע "ברית המועצות" - האיחוד המתוכנן בין הרשות לבין המועצה לשידורי כבלים ולוויין. בהמשך החודש יעלה לדיון בוועדת הכלכלה התיקון לחוק התקשורת שייתן אור ירוק למהלך איחוד גופי הרגולציה.

שי באב"ד, מנכ"ל הרשות השנייה לטלוויזיה ולרדיו, מסר היום: "אנו עומדים בפני תקופה מאתגרת, הכוללת שינויים רבים בעולם המדיה. הרשות השנייה רואה חשיבות רבה בשיתוף הציבור במהלכים הגדולים שעל הפרק: מהלך לשיפור התוכן, הנגשת המדיה באמצעות הרחבת מערך עידן פלוס, המעבר מזיכיונות לרישיונות, איתנות פיננסית לגופים המשדרים ועוד משימות רבות. אנו מאמינים שמשרד בן חורין-אלכסנדרוביץ' יהיה שותף מועיל בדרך זו ויסייע לרשות במשימות שעל הפרק".

איתי בן חורין, מסר: "אנחנו שמחים וגאים לעבוד עם אחד הגופים המשפיעים ביותר על החברה הישראלית. כחברה שמתמחה בהובלת מהלכים רגולטוריים ובתפר שבין העולם העסקי לעולם הציבורי, אני בטוח שהניסיון שלנו יהווה ערך מוסף בשוק התקשורת המשתנה. אני מודה להנהלת הרשות השנייה על האמון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully