וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביטול ההופעה של קלארקסון יעלה לפרטנר מיליוני ש'

איילה צורף

23.3.2006 / 12:02

הזמרת ביטלה את הופעתה בישראל בשל מחלה ופרטנר תיאלץ לקטוע את אחד המהלכים השיווקיים הגדולים שערכה באחרונה

הזמרת קלי קלארקסון, שהיתה אמורה לעמוד במרכז אירוע שיווקי גדול מאד של פרטנר - חלתה, ולכן הופעותיה בישראל בוטלו. הזמרת - אחת האהובות על בני הנוער הישראלים - ביטלה קודם לכן הופעה בפאריס, התאוששה והצליחה לקיים אמש מופע מקוצר בברלין, אך בסיומו הורו לה רופאיה האישיים על הפסקה מוחלטת של פעילותה עקב החמרת הדלקת שהתפתחה בגרונה.

מבחינת פרטנר, מדובר בתקלה קשה מאוד, שתעלה לחברה בסכומים ניכרים, שכן פרטנר ביססה חלק גדול מהמהלך השיווקי של בניית תדמית של חברת סלולר המשווקת מוזיקה לצעירים, על בסיס הגעתה של קלארקסון לישראל. כך למשל יצאה החברה בקמפיין טלוויזיה ועיתונות גדול, בהיקף של כ-400 אלף דולר, שמבשר על הגעתה של קלארקסון לישראל, כאורחת של פרטנר. ההוצאות על הקמפיין הן רק חלק קטן מההוצאות של פטרנר על המהלך, בהיקף שנאמד בכמה מיליוני שקלים.

החברה שיווקה גם כרטיסים במחיר מסובסד של 65 שקל ללקוחות פרטנר. בחברה מבקשים להדגיש שכל מי שרכש כרטיס יקבל את מלוא כספו בחזרה. ההופעה של קלארקסון עוררה תהודה אדירה בקרב בני הנוער, שהזדרזו לרכוש כרטיסים, ואלו נגמרו שעות ספורות לאחר שנפתחה המכירה.

בעיה נוספת שמייצרת המחלה של קלארקסון לפרטנר - שלא באשמתה או בשליטתה - היא תדמיתית. לאחר שבמשך שבועות רבים העבירה החברה מסרים שיווקיים יחצניים בכל ערוץ תקשורת אפשרי כדי "לחמם את הזירה" לקראת הגעתה של קלארקסון, כעת היא תיתפס כמי שמאכזבת את הקהל, לאחר שנאלצה לבטל את ההופעה.

קלארקסון היא הזוכה הראשונה של התוכנית אמריקן איידול האמריקאית, התוכנית שעל בסיסה נבנתה "כוכב נולד" הישראלית. לאחר זכייתה באמריקן איידול הפכה קלארקסון לאחת הזמרות החזקות והבולטות בארה"ב, ומדינות רבות בעולם. גם בישראל היא זכתה באחרונה בתואר זמרת השנה בקרב בני הנוער והצעירים.

איריס בק, סמנכ"ל השיווק של פרטנר, אמרה ל-TheMarker: "ההופעה של קלארקסון היתה קוביה לגו אחת מתוך מגדל שלם של מהלך שיווקי ארוך טווח, ואנחנו ממשיכים ונמשיך לעבוד על מהלכים נוספים בתחום המוסיקה". בק סרבה להתייחס לשאלת גובה ההוצאה הכספית שירדה לטמיון במסגרת המהלך.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully