וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"חוות דעתה של רובינשטיין לוקה באי דיוקים"

ענת קם

5.4.2009 / 16:17

מנכ"ל משרד התקשורת הגיב היום על חוות דעתה של היועצת המשפטית של המשרד נגה רובינשטיין על הדו"ח לבחינת השידורים המסחריים

מנכ"ל משרד התקשורת מרדכי מרדכי כתב היום ליועצת המשפטית של המשרד נגה רובינשטיין וליועץ המשפטי לממשלה מני מזוז כי חוות הדעת שכתבה רובינשטיין על דו"ח מרדכי להסדרת השידורים המסחריים לוקה באי-דיוקים עובדתיים ועלולה להציג תמונה לא נכונה בפני מקבלי ההחלטות.

רובינשטיין הגישה לפני כשלושה שבועות את חוות דעתה על מסקנות ועדת מרדכי, שהמליצה על מעבר לשיטת רישיונות בערוצים המסחריים. בחוות דעתה כתבה רובינשטיין: "המלצות דעת הרוב גובשו בהתבסס על תשתית עובדתית חסרה, וכי הן מעוררות קשיים רבים מבחינה משפטית והסדרתית".

בתגובתו כתב מרדכי, כי העבודה הכלכלית היחידה שהונחה בפני הועדה הייתה של משרד האוצר וכי העבודה הכלכלית של ד"ר אסף כהן, סמנכ"ל כלכלה ותקציב במשרד התקשורת, לא הושלמה עד היום. עם זאת, מציין מרדכי, התבססה הועדה על הנחות כלכליות שונות ודנה בכך במשך מספר רב של דיונים. מרדכי טוען כי הקשר שהציגה רובינשטיין בין התבססות על כמה תחזיות כלכליות לתשתית עובדתית חסרה, מקורו בטעות.

בהמשך כותב מרדכי: " בסופו של יום, בפני חברי הועדה שהרכיבו את דעת הרוב הונחה חוות דעת כלכלית אחת, הם היו מודעים כי ישנן גם החנות כלכליות שונות, שקלו בכובד ראש את כל הנתונים שהוצגו בפניהם וקיבלו החלטות מושכלות ואחראיות. כל אמירה שמבקשת לומר אחרת, אינה במקומה". מרדכי מציין כי התשתית הכלכלית אינה המרכיב היחיד עליו הסתמכה הוועדה בקבלת ההחלטות וכי ההמלצה לעבור לשיטת הרישיונות התבססה על גורמים רבים נוספים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully