וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"זו העונה האחרונה של סיימון קאוול ב'אמריקן איידול'"

עינב שיף

23.12.2009 / 8:00

אחיו של השופט מספר 1 בתוכנית הכישרונות האמריקאית אמר כי בקרוב תצא הודעה לעיתונות המבשרת על עזיבתו את התוכנית

סיימון קאוול בדרך לעזוב את "אמריקן איידול", כך טוען אחיו המקורב לו, טוני. בפודקסט הרדיו השבועי שלו אמר אמש (שלישי) קאוול האח כי לאחר העונה הנוכחית של תוכנית הכישרונות האמריקאית יעזוב קאוול את פאנל השופטים כדי להתמקד ביצירת גרסה אמריקאית ל-"X Factor", המקבילה האנגלית של "אמריקן איידול", אותה מפיק קאוול ובה הוא גם שופט.

"סיימון מתכונן לעונה החדשה של 'איידול', או שעליי לומר לעונה האחרונה שלו ב'איידול'", אמר קאוול בפודקסט שבינתיים הוסר מהרשת. "אוקיי, עליי לומר זאת בגלל שזה כך: בזמן שאני יושב כאן בשמש הקריבית נכתבת הודעה לעיתונות שתאשר את מה שכולם ציפו לו. סיימון יעזוב את 'איידול' ב-2010 כדי להתרכז בהבאת 'X Factor' לארצות הברית ב-2011".

עיתון ה-Sun מדווח כי טוני, המבוגר בתשע שנים מאחיו סיימון בן ה-50, נחשב מאד מקורב למפיק והשופט והוא אף אחראי על כתיבת זיכרונותיו. סיימון מצדו נמצא כרגע בחופשה בברבדוס ואילו דוברים מטעמו ומטעם רשת פוקס המשדרת את "אמריקן איידול" סרבו להגיב לדברים.

אם קאוול אכן יעזוב, תחווה "אמריקן איידול" זעזוע נוסף לאחר עזיבתה של פאולה עבדול בעונה האחרונה והחלפתה באלן דג'נרס. קאוול, מעמודי התווך של התוכנית, שהפכה אותו לאחד המרוויחים הגדולים בטלוויזיה האמריקאית, נמצא ב"אמריקן איידול" מאז היווסדה בשנת 2002. התוכנית צפויה לשוב בחודש ינואר הקרוב למסכים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully