וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוכנויות הידיעות מתכננות להחרים את פסטיבל קאן

וואלה! ברנז'ה

15.4.2010 / 13:57

מארגני הפסטיבל הודיעו כי יגבילו את שידור הוידאו, בגלל התחייבויות לגופי שידור. הסוכנויות לא משדרות את מסיבת העיתונאים של הפסטיבל המתקיימת בשעה זו

סוכנויות הידיעות רויטרס, AP, גטי אימיג'ס והסוכנות הצרפתית AFP מחרימות את מסיבת העיתונאים שמציגה את התכנית של פסטיבל קאן השנה. הסוכנויות לא משדרות וידאו מהארוע המתקיים בדקות אלו, זאת בשל אי הסכמה לגבי שידור וידאו מהפסטיבל, שנובע מחוזה בין המארגנים לרשת קנאל פלוס הצרפתית ושירות הצפיה בתשלום של אורנג'.

התדרוך לעיתונאים, הוא הארוע המקדים לפתיחת פסטיבל הקולנוע ב-12 במאי. "רויטרס לא תסקר את מסיבת העיתונאים בגלל הגבלות לא הוגנות שהציבו המארגנים" אמר כריסטוף פלייטן, בכיר בסוכנות. "אנחנו מזמינים אותם ואת בעלי הזכויות לדון איתנו בתנאי הסיקור של הארוע החשוב הזה ואנו מקווים שנוכל לספק ללקוחותינו סיקור מקיף ושלם שלו".

כבר לפני מספר ימים הודיעו הסוכנויות ללקוחותיהן כי מארגני פסטיבל קאן עלולים להערים קשיים בסיקור וידאו של השטיח האדום ומסיבות עיתונאים במהלך הפסטיבל. "הלקוחות צריכים להיות ערוכים לכך שאם לא יושג הסכם הסוכנויות לא יוכלו להעביר דיווחים מקיפים ויתכן שיאלצו להעדר מהפסטיבל כולו" נמסר בהודעה מטעם הסוכנויות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully