וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קונאן שולט

חגי קראוס

10.11.2010 / 0:36

כמה זמן הג'ינג'י חיכה לנקמה המתוקה והנה היא הגיעה. תכנית הבכורה של הלייט נייט החדש של קונאן אובראיין ב-TBS גברה ברייטינג על ג'יי לנו וכל השאר

אחרי מסע אינסופי של ציפיות, קידום מאסיבי ובאזז בתעשיית הטלוויזיה האמריקאית, עלה סוף סוף קונאן אובראיין עם תכנית הלייט נייט החדשה שלו, הפעם בערוץ הכבלים TBS.

לאחר פרסום נתוני הרייטינג של ערב השידורים הראשון שבו התמודד קונאן מול דייויד לטרמן ובעיקר מול ג'יי לנו, שאותו החליף האירי הג'ינג'י הכי מצחיק בעולם ברצועת ה-"טונייט שואו" המיתולוגית וזמן לא רב אחר כך הודח על ידי NBC עקב אחוזי צפייה לא מספקים, נראה כי הנקמה שלו, לפחות בינתיים הייתה מתוקה במיוחד.

באופן די מדהים, קונאן ניצח את כל היריבים בערב הבכורה שלו ב-TBS. את הפרמיירה של "קונאן" ראו 4.2 מיליון צופים, מתוכם 3.3 מיליון בין הגילאים 18-49, הנתון הושוב ביותר במדדי הרייטינג בארה"ב. לנו, שחזר ל-"טונייט שואו" משך רק 3.5 מיליון צופים (950 אלף בגילאי 18-49) וה-"לייט שואו" של דייוויד לטרמן ב-CBS משכה 3.4 מיליון צופים בסך הכל (1.3 מיליון). הישג פחות דרמטי, אך ראוי לציון, הוא שגם את ג'ון סטיוארט וה"דיילי שואו" שלו ואת סטיבן קולבר, שניהם ב-"קומדי סנטרל", קונאן לא באמת ספר.

מדובר באירוע נדיר בהחלט בו רשת כבלים, כמו TBS, מנצחת ברצועת שידור מרכזית שתי רשתות ברודקאסט כמו NBC ו-CBS. עדיין, בדרך כלל תכנית הבכורה במדיה איוונטס שכאלה זוכה לצפיה גבוהה במיוחד והמבחנים האמיתיים של קונאן יהיו בהמשך, כשיתמודד מדי יום חול מול הענקים המזדקנים. בכל זאת, מגיע לו מזל טוב רציני מאיתנו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully