וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלושה ילדים נהרגו בעזה, אולפני "סקיי" הופצצו

ניר יהב

18.11.2012 / 11:59

לפי גורמי רפואה, אחד מ-3 הילדים שנהרגו ביממה האחרונה בעזה היה פעוט בן שנה וחצי. אחיו, בני 5 ו-4, נפצעו אנוש; בהפצצה על תחנת הטלוויזיה של חמאס ניזוקו אולפנים זרים

צילום: רויטרס, טל אנגלנדר; עריכה: גדי וינסטוק; קריינות: אביב אברמוביץ'

פעוט בן 18 חודשים נהרג בתקיפה של חיל האוויר ברצועת עזה - כך אמר הבוקר (ראשון) דובר שירותי החירום בעזה, אדהם אבו-סלמיה. לדבריו, התקיפה הייתה במחנה הפליטים אל-בורייג' במרכז רצועת עזה. דובר משרד הבריאות בעזה, אשרף אל קודרה, אמר כי שני אחיו של הפעוט – בני ארבע וחמש – נפצעו באותה תקיפה, ומסר כי מצבם אנוש. מוקדם יותר דווח על ילד שנהרג בתקיפת חיל האוויר במחנה הפליטים ג'בליה. 12 בני אדם נפצעו בתקיפה.

כעבור שעה, דיווח מקורות פלסטיניים כי גבר וילדה נהרגו בתקיפה של צה"ל במחנה הפליטים שאטי שבמרכז רצועת עזה. גורמי רפואה ברצועת עזה אמרו בצהריים כי מאז תחילת מבצע "עמוד ענן" נהרגו בסך הכל 50 פלסטינים בתקיפות צה"ל, תשעה מהם בלילה ובבוקר. מבין כלל ההרוגים עד כה, 14 הם ילדים. בישראל נהרגו שלושה אזרחים מפגיעת רקטה בבית מגורים בקרית מלאכי.

מבצע עמוד ענן - עידכונים שוטפים בוואלה! חדשות
אחרי לילה שקט: פגיעה ישירה באשקלון, פצוע קל
חמאס: "תקפנו 900 יעדים והפלנו מטוס ישראלי"
באילו ישובים באזור הדרום לא מתקיימים לימודים?

משרדי תחנת הטלוויזיה "קודס" וסקיי ניוז בעיר עזה, שהופצצו על ידי חיל האוויר. 18 בנובמבר 2012. רויטרס
בניין המערכת של "סקיי" והטלוויזיה הפלסטינית, הבוקר/רויטרס

לפנות בוקר הופצצו שני בנייני משרדים בשכונת אל-שאווה בעיר עזה, ששימשו תחנות תקשורת לשידורי תעמולה, ולפחות שלושה עיתונאים פלסטינים נפצעו בתקיפה. ככל הנראה, הם נפגעו מרסיסים כשעמדו בסמוך לבניינים שהופצצו מן האוויר. לא ידוע מה מצבם.

בין היתר, הופצצה תחנת הטלוויזיה "קודס" המשמשת את החמאס, אך בתקיפה ניזוקה גם תחנת הטלוויזיה של רשת "סקיי" הבריטית. פרשן הרשת לענייני ביטחון, סם קיילי, סיפר לעמיתיו בלונדון כי בשעה 05:00 פגעו שני טילים בבניין, המשמש את משרדי הרשת הבריטית ואת אולפניה. "זה מדגים עד כמה ההפצצות האזוריות מסוכנות ומסובכות", אמר. גם סוכנות הידיעות הפלסטינית "מען" דיווחה על נזק למשרדיה, בקומה ה-11 של אחד הבניינים.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
בניינים בצפון רצועת עזה שהופצצו על ידי חיל האוויר. 18 בנובמבר 2012. רויטרס
תושבי רצועת עזה מביטים בהריסות בניין שחרב, הבוקר/רויטרס

הפצצות של חיל האוויר התבצעו לאורך הלילה ברקע דיווחים שונים מאמש, לפיהם נציגים מישראל וחמאס קרובים לסיכום על הפסקת אש. הדיווחים הוכחשו בירושלים, וסביב הרצועה נמשך ריכוז הכוחות לקראת כניסה קרקעית אפשרית לעזה. גורם פלסטיני רשמי מסר לסוכנות הידיעות רויטרס כי השיחות לקראת גיבוש הפסקת אש יימשכו הבוקר בקהיר. שר החוץ הצרפתי, לורן פביוס, יבוא הבוקר לאזור כדי ללחוץ על הצדדים להגיע לרגיעה.

לפי דובר צה"ל, חיל האוויר ביצע אמש את התקיפה האלף ברצועת עזה מאז תחילת מבצע "עמוד ענן". הפלסטינים ירו לישראל כ-500 רקטות, ולדברי צה"ל, 267 מהן יורטו על ידי סוללות כיפת ברזל.

(עידכון ראשון: 09:57)

לפנייה לכתב ניר יהב: nir_yah@walla.com

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully