וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צה"ל הפציץ את בניין סוכנות הידיעות הצרפתית בעזה

איש לא נפגע. לפי צה"ל, "ההפצצה נועדה לפגוע במרכז מודיעין של חמאס". אתמול בלילה חוסלו שלושה עיתונאים של תחנת הטלוויזיה "אל-אקצא". דובר צה"ל: הם היו פעילי חמאס

צילום: דובר צה"ל

במסגרת מבצע עמוד ענן ברצועת עזה, חיל האוויר הפציץ לפנות בוקר (רביעי) בניין משרדים בשכונת רימאל בעזה, המשמש את סוכנות הידיעות הצרפתית. איש מהעיתונאים שהיה במקום לא נפגע. לפי חשבון הטוויטר של דובר צה"ל, מטרת ההפצצה הייתה לפגוע ב"מרכז מודיעין של חמאס, שהיה בקומה השביעית של הבניין".

דובר צה"ל כתב גם כי "אנשי החמאס שהיו בבניין לא הגיעו אליו כדי להתראיין, אלא כדי לתקשר עם פעילי השטח שלהם וכדי לתכנן מתקפות". ב"ציוץ" נוסף שפרסם דובר צה"ל בטוויטר, פורסמה אזהרה לעיתונאים זרים: "התרחקו ממפקדות חמאס וממתקניו. חמאס הוא ארגון טרור, והוא ישתמש בכם כמגן אנושי".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שרה חוסיין, כתבת סוכנות הידיעות הצרפתית, שדיווחה על ההפצצה/מערכת וואלה!, צילום מסך

מוחמד חאמס, צלם של סוכנות הידיעות הצרפתית, היה בקומה הרביעית של הבניין בזמן ההפצצה. "שמעתי פיצוץ, ובתחילה לא הבנתי שמדובר בתקיפה", סיפר. "אחרי חמש דקות נשמעו עוד שני פיצוצים והבניין רעד". כשעשן אפף את משרדי הסוכנות הוא ועמיתיו נמלטו מהבניין. מבחוץ, הבחינו שאש פרצה באחד המשרדים שבקומות העליונות.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
צה"ל מזהיר את העיתונאים הזרים בעזה: תתרחקו מחמאס/מערכת וואלה!, צילום מסך

זו הפעם השלישית במהלך מבצע "עמוד ענן" שהפצצות של צה"ל פוגעות במשרדים של ערוצי טלוויזיה זרים או באולפני טלוויזיה, או שחיל האוויר אף מחסל עיתונאים. בתחילת המבצע הופצצו אנטנות תקשורת בבניין משרדים בעזה וניזוקו משרדים של "סקיי ניוז" ואל-ערביה, ואתמול בערב דיווחה תחנת הטלוויזיה של חמאס, "אל-אקצא", כי שני צלמים שלה נהרגו מפגיעת טיל כשנסעו במכוניתם בעיר עזה. השניים זוהו כמוחמד אל-קומי וחוסיין סלם. מאוחר יותר בלילה נהרג בצורה זהה עיתונאי הרשת מוחמד אבו-עישה, ונמסר כי הוא הועסק בתכנית הרדיו החינוכית של "אל-אקצא". מדובר צה"ל נמסר כי "השלושה היו פעילי חמאס".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ויש גם הומור שחור: ראש הלשכה של ה"וושינגטון פוסט" בקהיר, אביגיל האוסלונר, נמצאת כעת בעזה, ומבקשת מצה"ל התרעה מוקדמת לפני סבב ההפצצה הבא/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully