וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עכשיו זה רשמי: ברברה וולטרס פורשת

13.5.2013 / 13:02

העיתונאית הוותיקה ומגישת הטלוויזיה האמריקאית תפרוש מהעיתונות במהלך השנה הקרובה, כך מודיעה רשת הטלוויזיה ABC. וולטרס, בת 83, תישאר המפיקה הראשית של "The View"

עכשיו זה רשמי: העיתונאית הוותיקה ומגישת הטלוויזיה האמריקאית ברברה וולטרס תפרוש מעיתונות במהלך השנה הקרובה, כך מודיעה רשת הטלוויזיה ABC אליה היא משתייכת מאז שנות ה-70. היא צפויה להודיע על החלטתה השבוע בתכנית הטוק-שואו "The View" אותה היא מנחה ומפיקה מאז שנת 1997. וולטרס, בת 83, תישאר המפיקה הראשית של התכנית המצליחה שאותה יצרה.

"אני שמחה מאוד עם החלטתי ומצפה לשנה מיוחדת ונפלאה הן עבור 'the view' והן עבור חדשות ABC", אמרה. "יצרתי את התכנית הזו, ואני מאושרת שהיא תמשיך גם אחרי שאעזוב אותה", הוסיפה וולטרס, אשר שמועות על עזיבתה עלו בחודשיים האחרונים אולם הוכחשו על ידה. היא אמרה שאם יהיה לה משהו לומר בנושא - היא תגיד אותו על מסך התכנית. בשנים סבלה וולטרס מבעיות בריאותיות ובתחילת השנה היא אף נזקקה לטיפול רפואי לאחר שמעדה ונפצעה בראשה בביתו של השגריר הבריטי בארה"ב.

נשיא ABC בן שרווד אמר השבוע שהרשת נערכת לקראת עזיבתה וולטרס, אחת העיתונאיות המוכרות יותר בהיסטוריה של העיתונות האמריקאית. "יש רק ברברה וולטרס אחת ואנחנו נערכים להכין לה שנה אחרונה בטלוויזיה שתהיה מדהימה, חדשותית ופורצת דרך כמו שברברה בעצמה".

הקריירה של וולטרס בעיתונות הברודקסט החלה בשנת 1961 ככתבת וחברת פאנל בתכנית החדשות "Today" של רשת NBC, והיא הייתה האישה הראשונה שהגישה תכנית אקטואליה יומית. בשנת 1974 היא קודמה לתפקיד מנחה משותפת של התכנית, אולם שנתיים לאחר מכן קיבלה הצעה מרשת ABC ומאז נמנתה על שורותיה ככתבת, מגישה ופרשנית בכירה. היא ראיינה את כל נשיאי ארצות הברית שכיהנו במהלך הקריירה בת ה-60 שנה שלה, ומאז 1984 היא מנחה ומגישת כתבות ב-"20/20", תכנית המגזין של ABC במסגרתה ראיינה רבים מהמנהיגי העולם הבולטים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully