וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צלילים צורמים

ענת קם

31.3.2009 / 10:19

בניגוד לדעת מנכ”ל רשות השידור ומנהל הרדיו, הורה יושב ראש רשות השידור להדיח מתפקידו את מנהל קול המוזיקה על רקע מינהל לא תקין

מנהל קול המוזיקה אבי חנני הודח אתמול מתפקידו על רקע מינהל לא תקין. במהלך ישיבת הועד המנהל של רשות השידור עלה לדיון המשך כהונת מנהלי החטיבות בקול ישראל. יושב ראש הרשות משה גביש המליץ להאריך את כהונת כל מנהלי החטיבות פרט לחנני, לאחר שבדו"ח פנימי של מבקרת הרשות התגלו מספר מקרים בהם אישר לעובדת קול המוזיקה שעות נוספות בימים בהם שהתה בחוץ לארץ. הטיפול בעובדת הועבר לאגף המשמעת של נציבות שירות המדינה.

לוואלה! ברנז'ה נודע, כי במהלך הישיבה הדרמטית הציג גביש את המקרה וטען כי "לא יעלה על הדעת שמנהל ברשות השידור ינהג כך" והוסיף כי על אף ניסיונו ומקצועיותו המעשים אינם מאפשרים להמשיך את כהונתו. מנכ"ל הרשות מוטי שקלאר ומנהל קול ישראל בפועל אריה שקד התנגדו להדחתו של חנני והציעו להשאירו לחצי שנה נוספת אשר בסיומה ייבחן תפקודו. גביש טען כי מנהל ברשות השידור חייב גם בהתנהלות מוסרית והתנגד לחצי שנה נוספת. בתום הדיון החליט הועד פה אחד כי יתפרסם מכרז חדש לתפקיד, אליו ככל הנראה לא יוכל חנני לגשת.

אבי חנני מונה למנהל קול המוזיקה באופן רשמי במכרז הגדול למנהלי הרשתות שהתקיים לפני כחצי שנה, לאחר כעשר שנים בהם ניהל את התחנה בפועל. עם ההכרזה על המנהלים שנבחרו הודיעה הרשות כי המינויים הם לתקופת ניסיון של חצי שנה שבסיומה ייבחן תפקודם. אתמול כאמור הוחלט לאשר את המשך כהונתם של חמשת המנהלים, מלבד חנני, בשלוש שנים.

אבי חנני אמר כי הוא מנוע מלהגיב לאירוע.

מרשות השידור נמסר בתגובה: "עניין תקופת הניסיון של מנהלי רשתות הרדיו של קול ישראל, אשר נבחרו במכרז לפני מספר חודשים, הובא לדיון בפני הועד המנהל על מנת לבחון האם עמדו בתקופת הניסיון. הועד המנהל החליט פה אחד כי חמישה מהם עמדו בתקופת הניסיון ואילו מנהל 'קול המוסיקה' לא עמד בתקופת הניסיון, ולפיכך יפורסם מכרז חדש לתפקיד מנהל 'קול המוסיקה'"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully