וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכה לעיתונות הצהובה

אמילי גרינצווייג

27.10.2010 / 15:22

רפאל נאה, הכתב הנצחי של מכבי תל אביב כדורסל, פורש בסוף העונה. לאחרונה מונה אהרל'ה וייסברג לכתב הפועל ירושלים, בדרך להיות מחליפו המיועד

רפאל נאה, הכתב המיתולוגי והנצחי שמלווה את מכבי תל אביב כדורסל במדור הספורט של ידיעות אחרונות קרוב ל-40 שנה, יפרוש בסוף העונה.

את נאה יחליף אהרל'ה וייסברג, שקיבל לפני כשבועיים את סיקור הפועל "מגדל" ירושלים, כהסתגלות לסיקור קבוצה גדולה, על חשבונו של אסף אפל, כתב הקבוצה ב-4 השנים האחרונות.

נאה צבר לעצמו במשך השנים תארים נוספים, כמו ראש דסק הכדורסל וסגן עורך מדור הספורט, אבל תמיד היה קודם כל – האיש של מכבי בידיעות. סביבו נשמעו אינספור טענות על כך שהוא משמש כ"דובר הלא רשמי" של הקבוצה של המדינה, מסייע להשתקת סיפורים לא נעימים מחדר ההלבשה וסביבתו, קירבה ליו"ר, המיתולוגי לא פחות, שמעון מזרחי והיצמדות, שאיש לא עירער עליה מעולם, לשחקנים ולהנהלה בכל נסיעה לחו"ל.

וייסברג הצטרף לידיעות אחרונות לפני כחצי שנה. קודם לכן שימש, במשך ארבע וחצי שנים, כראש דסק הכדורסל של ynet ולפני כן שנתיים כעורך בספורט מעריב. בשבועות האחרונים מונה וייסברג, במקומו של אפל, ככתב הפועל ירושלים. עתידו של אפל עדיין לא ברור ונראה כי במערכת ינסו להשאירו כעורך בדסק עד אשר וייסברג ייכנס לנעליו של נאה באופן רשמי, ואז יחזור לסקר את הקבוצה של דני קליין.

יוסי אהרוני, עורך מדור הספורט של ידיעות אחרונות סירב להגיב, כמו גם רפאל נאה, אהרל'ה וייסברג ואסף אפל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully