וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"חבל, רק רציתי לעזור"

אמילי גרינצווייג

3.4.2011 / 17:59

רק שלושה שבועות אחרי שמונה לחבר במליאת רשות השידור, עוזב קובי אוז את תפקידו, לאחר שהלשכה המשפטית ברשות הורתה להעביר לה דו"ח על השמעת שיריו

קובי אוז התפטר ממליאת השידור, כשלושה שבועות לאחר מינויו. לאוז נודע כי הלשכה המשפטית ברשות הפיצה הוראה לפיה השמעת שיריו, ברדיו או בטלוויזיה, תחייב את אישורה.
בהודעה על התפטרותו כתב אוז: "התפטרתי הרגע ממליאת הרשות כי הופץ מכתב על ידי השלכה המשפטית לפיו אפשר להשמיע את שירי רק באופן 'אקראי', ויש לתת דין וחשבון על ההשמעות שלי. כמובן שזה יפגע בטבעיות היחסים של הרדיו אל המוזיקה שלי, ועשוי לפגוע באלבומי הטרי (...) חבל, רק רציתי לעזור ומצאתי את עצמי נפגע ופוגע בפרנסתי ובפרנסת מוזיקאים שאיתי".

יעקב נווה, נציג האמנים ברשות השידור אמר כי על פניו נראה שישנה סתירה בין השמעה ב"אקראי" לבקשת אישור מראש, כן אמר נווה: "כנציג האומנים, חבל לי מאוד שעד שנכנסו אומנים חדשים למליאת הרשות, כאלו שהיו יכולים להיות כוח דחיפה חזק בנושאי המוזיקה, לא עברה ישיבה אחת וכבר בגלל הנחיות הלשכה המשפטית אחד מהם יתפטר. אני מקווה שנצליח לעשות משהו בעניין ההנחייה הזו על מנת שאוז יחזור בו". נווה הוסיף כי בכוונתו להיפגש בנושא עם יו"ר רשות השידור, אמיר גילת.

מרשות השידור טרם התקבלה תגובה.





טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully