וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רשות השידור: איתי לנדסברג סיים את תפקיד ראש מחלקת התעודה

21.2.2012 / 11:27

ועדת המכרזים של הרשות לא עוצרת: לנדסברג, מהעיתונאים המוערכים ברשות, קיבל הודעה כי תפקידו יוצא למכרז

ועדת המכרזים של רשות השידור החליטה לסיים את תפקידו של איתי לנדסברג כמנהל מחלקת התעודה של הערוץ הראשון לאחר עשור בתפקיד. הוועדה החליטה בתחילת השבוע להוציא את התפקיד למכרז פנימי-חיצוני, ובכך לאפשר התמודדות על התפקיד גם למועמדים מחוץ לרשות השידור.

לנדסברג, חתן פרס סוקולוב, ממלא את התפקיד מאז שנת 2002 והיה בין היתר עורך התכניות "מבט שני" ו"פוליטיקה" ויוצר "הסיפור האמיתי". את תפקידו ברשות השידור החל בטלוויזיה החינוכית ובשנת 1991 עבר לערוץ הראשון ככתב ב"כלבוטק" "יומן" ובהמשך ב"מבט".

באגודת העיתונאים כועסים על ההחלטה ואומרים כי היא משקפת אי הבעת אמון בעיתונאי רשות השידור. "העובדה כי איתי לא נבחר מעידה כאלף עדים כי כישורים ויכולות אינם תנאי מספק לבחירה לתפקיד ברשות השידור", אומר יו"ר סניף האגודה בירושלים, דני זקן. "מתקבל הרושם כי ללנדסברג חסר הכישרון העיקרי – והוא הקרבה להנהלת רשות השידור. לנדסברג אחראי על התוצרת המשובחת ביותר של הערוץ 1 - זו שמחזיקה את הערוץ מעל פני המים".

הוצאת תפקידי מנהלי המחלקות למכרזים חדשים היא מהלך אותו מקדמת הרשות כחלק מיישום דו"ח מבקר המדינה. בין התפקידים שיצאו למכרזים חיצוניים היו מנהל מחלקת הילדים ומנהל חטיבת התוכניות – תפקיד אליו נבחר לבסוף מועמדות מתוך הרשות, יואב גינאי. יצוין כי לנדסברג יהיה רשאי להגיש את מועמדותו לתפקיד בשנית, שכן מדובר במכרז פנימי-חיצוני. במקביל לתפקיד מנהל מחלקת התעודה, הוציאה לאחרונה הרשות גם מכרז לתפקיד מנהל מחלקת הדרמה, והמכרז לתפקיד יימשך עד לסוף החודש.

איתי לנדסברג סרב להגיב. ברשות השידור מדגישים כי ועדת המכרזים כללה גם נציגים של ועדת העיתונאים, ומסרו בתגובה לדברים: "ועדת המכרזים, שכללה את נציגי המוסדות, ההנהלה ואגודת העיתונאים החליטה פה אחד על פרסום המכרז כמכרז פנימי-חיצוני על מנת לבחון גם מועמדים נוספים מהרשות ומחוצה לה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully