וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חוזר הביתה: עמוס שביט ימשיך לכתוב ל"ידיעות אחרונות"

11.4.2012 / 11:54

שביט, אשר חצה את הקווים לפני כחודשיים לתפקיד דובר משרד התחבורה בו כיהן כשבוע אחד בלבד, שימש בחמש השנים האחרונות בתפקידים שונים בעיתון

עמוס שביט, מי שהודיע על פרישתו מ"ידיעות אחרונות" לטובת תפקיד דובר ויועץ התקשורת של שר התחבורה ישראל כ"ץ אך עזב את התפקיד לאחר שבוע בלבד – ימשיך בתפקידו האחרון בעיתון ככתב מוסף "7 ימים", כך נודע לוואלה! ברנז'ה.

שביט (41) שימש בחמש השנים האחרונות בתפקידים שונים בעיתון, בהם ככתב מוסף "7 ימים", עורך מוסף "24 שעות סופ"ש", כתב טורי דעה ועורך מוספים מיוחדים. קודם לכן שימש שביט ככתב מקומוני מעריב באזור השרון והיה העורך האחראי על זמן נתניה, זמן חדרה וזמן השרון. ואף ערך את מגזין "מעריב לנוער".

לפני כחודשיים נודע כי שביט מונה לתפקיד דובר ויועץ התקשורת של שר התחבורה ישראל כ"ץ, תפקיד שלא אויש במשך כחצי שנה מאז עזב אותו אילן לייזרוביץ' שמילא אותו במשך כשלוש שנים. שביט קיבל את המינוי והודיע על עזיבתו את עולם העיתונות, אולם כניסתו לתפקיד הייתה מלאת מהמורות עת פרצו באותו השבוע שלושה אירועים משמעותיים להם נדרש כדובר: משבר עובדי רכבת ישראל, פרסום המלצות ועדת זליכה להסדרת שוק הרכב, והודעת האיחוד האירופי על הסכם "שמיים פתוחים" עם ישראל, הסכם שהוקפא על-ידי השר. שביט, אז חסר ניסיון בעולם הדוברות, אשר טרם הועברה לו חפיפה מסודרת לקראת כניסתו לתפקיד, התקשה לדברר את הסוגיות המשמעותיות – זאת למורת רוחו של שר התחבורה.

בתום שבוע בתפקיד הודיע השר לשביט כי הוא מושך את המינוי, והתפקיד ניתן לרועי פליישמן אשר שימש כיועץ התקשורת של מתן וילנאי, השר להגנת העורף. בראיונות לתקשורת הביע שביט חשש כי לא יהיה באפשרותו לחזור בעקבות הפרשה ל"ידיעות אחרונות". עתה, כאמור, נודע כי העיתון החליט להשאיר את שביט בשורותיו, ומחר אף תתפרסם כתבת השער של המוסף פרי עטו.

עמוס שביט סרב להגיב לדברים. גם ב"ידיעות אחרונות" בחרו שלא להגיב.

david_a@walla.net.il

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully