וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבי בלשניקוב מונה לסגן יו"ר דירקטוריון ערוץ 10

3.6.2012 / 9:51

מינוי נוסף בהנהלת הערוץ: מיכל גרייבסקי תשמש כיו"ר ועדת הכספים, כך הוחלט בתום כינוס דחוף של הדירקטוריון שהתקיים בחמישי בערב

מינויים בדירקטוריון ערוץ 10 על רקע פרישתו של מנכ"ל הערוץ יוסי ורשבסקי: הדירקטוריון, בראשותו של היו"ר יוסי מימן, הודיע הבוקר (ראשון) על מינויים של שניים מנציגיו בישראל לתפקידים בכירים. אבי בלשניקוב מונה לסגן יו"ר הדירקטוריון ומיכל גרייבסקי מונתה ליו"ר ועדת הכספים, כך הוחלט בתום כינוס דחוף של הדירקטוריון שהתקיים בחמישי בערב.

הדיון זומן על מנת לאשר את מינויו של יואב הלדמן לתפקיד מנכ?ל הערוץ בפועל. יואב הלדמן, בן 45, שימש סמנכ"ל הכספים של חברת התוכן ICP טרם הצטרפותו לערוץ 10 בשנת 2006. הלדמן הוא רואה חשבון במקצועו, בעל תואר שני במנהל עסקים מאוניברסיטת בר אילן ומרצה כיום בקורסים למנהל עסקים ולראיית חשבון במכללה למנהל.

יו"ר הדירקטוריון יוסי מימן התייחס בדיון לעזיבתו של ורשבסקי. "הוא הביא את הערוץ למקום שונה, למקום בו הוא הפך לפלטפורמה משמעותית בציבוריות הישראלית ולבמה חיונית בשיח הציבורי, וזאת למרות כל הקשיים", אמר. "אנחנו מאחלים הצלחה רבה ליואב שהיה שותף לכל האתגרים עד כה, יש לו את תמיכתנו המלאה. שוחחתי עם יוסי ורשבסקי ולבקשתנו והוא ילווה את כניסתו של יואב לתפקיד".

בערוץ 10 הודיעו כי המינויים נערכים "על רקע הציפייה הדרוכה להתממשות המהלך לפתרון משבר חובות הערוץ למדינה, מהלך שמימושו בקרוב יאפשר את כניסתם של המשקיעים החדשים לערוץ", ובמהלך הדיון התייחס מימן לסוגיה. "הגיע כבר הזמן שבמישור הרגולטורי יתבצע מהלך משמעותי לענף ושלא יסתפקו שוב במתן אספירין עבור שוק הסובל ממחלה קשה".

בסוף השבוע שעבר, עם הודעתו של ורשבסקי על עזיבה, מסר יו"ר דירקטוריון ערוץ 10 יוסי מימן כי הוא "מבין ושותף לתחושות שלו בדבר הבלתי אפשריות של ענף הטלוויזיה המסחרית בארץ. זהו מצב שאינו ייחודי לערוץ 10, אלא הוא נחלת כל השחקנים בענף".

"אף אחד מבעלי המניות שהשקיעו ביחד למעלה ממיליארד שקל לא מצפה לקבל כעת משהו חזרה, אלא את הסדרת פעילותם של ערוץ 10 וחדשות 10, המשמעותיים כל כך לשיח הציבורי, ליצירה הישראלית ולדמוקרטיה", הוסיף מימן. "אני כולי תקווה שיגובש כבר בקרוב פתרון רציני שישפיע על כל הענף".

עוד בנושא:
"המקום הזה כל כך חבוט, שכל מהלך נוסף שקורה כאן הוא כבר על גבול האבסורד"
אחרי 4 שנים: מנכ"ל ערוץ 10 יוסי ורשבסקי פורש
ח"כ אקוניס יוזם הצעת חוק לדחיית חובות ערוץ 10

משבר בערוץ 10: סיקור מיוחד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully