וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בתום שנתיים בלבד: אילן דה פריס פורש; ארז בן הרוש ימונה לסמנכ"ל התוכניות של רשת

19.6.2012 / 12:28

טלטלה בצמרת רשת: בן הרוש, המשמש זה כשנה וחצי מנהל תכניות הפריים ימונה לתפקיד סמנכ"ל תכניות. דה פריס ימשיך בפיתוח פרויקטים חדשים עבור הזכיינית

סמנכ"ל התוכן של רשת, אילן דה פריס, ביקש לאחרונה לפרוש מתפקידו, זאת לאחר כשנתיים בתפקיד. דה פריס הצטרף לזכיינית לפני כשנתיים במטרה לבנות מחדש את מחלקת התוכן. עתה, עם ייצוב המחלקה, ביקש דה פריס לסיים תפקידו זה. את דה פריס יחליף ארז בן הרוש.

אבי צבי, מנכ"ל רשת הודה לאילן דה פריס ואמר, "אילן הצטרף ל'רשת' בתקופה הקשה ביותר בתולדותיה והצליח להצעיד את מחלקת התוכן של החברה להישגים חסרי תקדים. אני שמח שאילן ימשיך לעבוד עם 'רשת' על פרויקטים אחרים בתחום התוכן. אני מאחל הצלחה גדולה לארז בן הרוש שמקבל לידיו מחלקת תוכן מאוחדת שהצלחות גדולות מאחוריה ואתגרים מרתקים עוד לפניה".

ארז בן הרוש הצטרף לרשת, כמנהל תכניות הפריים לפני כשנה וחצי זאת לאחר שנים ששימש כבמאי וכיוצר בין השאר גם של "אחד העם 101", "אחד העם 1", "שוטטות", "אקזיט". בעבר שימש בן הרוש כמנהל הפיתוח של הערוץ 10 ומנהל ערוץ ניקולודיון.

לוח השידורים של רשת - שיאי רייטינג שליליים

כזכור, לפני שנתיים בדיוק, ביוני 2010 מונה אילן דה פריס מונה לסמנכ"ל התוכן של רשת. דה פריס, מפיק, במאי ואיש קולנוע ותיק שימש בעברו סמנכ"ל התוכן של טלעד. קודם לתפקידו ברשת היה דה פריס שותף להקמת סינמטק ירושלים על פעולותיו המגוונות כמו גם הקמת פסטיבל ירושלים לקולנוע. קודם לכן, במהלך שנות ה-80 שימש דה פריס כמפיק משותף יחד עם רנן שור של הסרט "בלוז לחופש הגדול".

דה-פריס עוזב את הזכיניית באחת התקופות הקשות בתולדותיה. רשת חייבת למדינה כ-23 מיליוני שקלים בגין תמלוגים, ולוח השידורים של העונה האחרונה רשם שיאי רייטינג שליליים. ערוץ 10 הציב את תכניותיו המובילות בימי השידור של רשת וריסק לה את עונת השידודים הנוכחית – ואפילו מהדורת חדשות 2 רשמה נתונים נמוכים במיוחד בימי השידור שלה. יחד עם המשבר האחרון בתעשייה עושה רושם כי בדומה לשנת 2011 ולמרות ההצלחות של "לרוץ אל המיליון" ו-The voice - גם את השנה הנוכחית צפויה רשת לסיים בהפסדים כספיים.

דה פריס: "במהלך השנה החולפת רשת הגיעה להישגים טלוויזיוניים חסרי תקדים. הישגים שימשיכו לבוא לידי ביטוי בתום קיץ זה, זאת לאור תשתית אנושית מצוינת, תוכן מעולה ואסטרטגיה מבטיחה. אני פורש מתפקידי זה, כשאני סמוך ובטוח במחלקת התוכן החזקה שנבנתה פה בשנתיים האחרונות ובטוח שארז ימשיך לעשות את הדברים בצורה הטובה ביותר. אני מודה לאבי צבי ולכל חברי ברשת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully