וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בתום ארבע וחצי שנים: דנה סומברג פורשת מחדשות 2

30.7.2012 / 12:02

סומברג שימשה בשנים האחרונות ככתבת התחבורה והתעופה של חברת החדשות, וקודם לכן ככתבת הפלילים. לדבריה: "החלטתי לעזוב ולחפש את דרכי הלאה"

כתבת ערוץ 2 דנה סומברג הודיעה על התפטרותה מחברת החדשות בתום ארבע וחצי שנים. סומברג שימשה בשנים האחרונות ככתבת התחבורה והתעופה, קודם לכן שימשה ככתבת הפלילים של הערוץ.

לחבריה בפייסבוק כתבה הבוקר סומברג: "למרות שהבטן שלי מתהפכת כשאני כותבת את זה, אחרי תקופה מדהימה של יותר מארבע שנים בחברת החדשות של ערוץ 2 אני עוזבת. החלטתי לחפש את דרכי הלאה".

בטרם הצטרפותה לחברת החדשות של ערוץ 2 עבדה סומברג בערוץ הראשון ככתבת המשפט בתל אביב ובמערכת תכנית התחקירים "עובדה". כמו כן שימשה ככתבת לענייני משטרה בחדשות המקומיות של HOT ובמקומון "זמן תל אביב".

סומברג אמרה הבוקר לוואלה! ברנז'ה: "חדשות ערוץ 2 היו עבורי לא רק מקום עבודה אלא משפחה לכל דבר. אני רוצה להודות לאבי וייס, חיליק שריר וגיא סודרי על כך שנתנו לי להיות חלק ממערכת החדשות הטובה והמקצועית בישראל. החלטתי לעזוב ולחפש את דרכי הלאה".

מנכ"ל חברת החדשות של ערוץ 2 אבי וייס מסר: "ברצוני להודות מעומק ליבי לדנה סומברג על שנים של עשייה עיתונאית משובחת. בעבודתה בלטו תמיד ההישגיות וההצלחה לצד אמינות והגינות ללא פשרות. בשם עובדי חברת החדשות שאוהבים אותה מאד, אני מאחל לדנה המון המון הצלחה בעתיד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully