וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בתום 20 שנה: סמדר שפי עוזבת את "הארץ"

27.9.2012 / 13:15

שפי כתבה ב"גלריה" ביקורות אמנות וטורי דעה. עם עזיבתה היא תקים בלוג עצמאי לאוהבי אמנות. עוד נודע לוואלה! ברנז'ה כי תקן הכתב לענייני תקשורת של העיתון בוטל

מבקרת האמנות הוותיקה של "גלריה", ד"ר סמדר שפי, עוזבת את עיתון "הארץ". שפי כתבה ב"גלריה" ביקורות אמנות וטורי דעה ב-20 השנים האחרונות, ועם עזיבתה היא תקים בלוג עצמאי לאוהבי אמנות תחת השם "חלון", ובו תמשיך לפרסם ביקורות אומנות ולעסוק בתחום. הבלוג החדש יושק בתוך כמה שבועות.

שפי, ד"ר לאמנות, חוקרת ומרצה, משתתפת בתוכניות רדיו וטלוויזיה ומייעצת לגופים ציבוריים. בסמסטר הקרוב תתחיל ללמד אמנות ישראלית באוניברסיטה העברית. "אני מאוד אוהבת את התחום, והייתה לי הנאה גדולה לכתוב ב'הארץ'", אמרה לוואלה! ברנז'ה.

"מה שקורה בעיתון בימים אלה הוא מאוד עצוב, אני אופטימית מטבעי אבל קשה לגייס אופטימיות בשלב הזה. זה תחום נפלא, ולכן אני ממשיכה איתו. העולם משתנה, אנחנו נצטרך למצוא במות חדשות והאינטרנט פותח כל הזמן דלתות חדשות. כמות אדירה של אנשים מתעניינים באמנות, ואני אמשיך להיות בקשר עמם", היא אומרת.

בתוך כך, נודע כי תקן הכתב לענייני תקשורת של העיתון בוטל. כתבת התקשורת הנוכחית של העיתון, אמילי גרינצווייג, תשמש מעתה כעורכת בדסק החדשות של העיתון. הארץ יעשה מעתה שימוש שוטף בחומריו של כתב התקשורת של דה-מרקר, נתי טוקר, לכיסוי תחום התקשורת.

טרם התקבלה תגובת הארץ לדברים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully