וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניר חפץ יתפטר ממעריב: יחזור לשמש כיועץ של דנקנר

22.10.2012 / 13:40

(עדכון) על רקע אישור המלצת נאמני העיתון צפוי מחר עורך מעריב לבקש מבעל השליטה שלמה בן צבי למנות לו מחליף – כך נודע לוואלה! ברנז'ה; חפץ יחזור לשמש כיועץ ליו"ר IDB

(עדכון: 17:21)

עורך מעריב ניר חפץ צפוי לבקש מחר (שלישי) מבעל השליטה המסתמן בעיתון שלמה בן צבי למנות לו מחליף - כך נודע לוואלה! ברנז'ה. חפץ יחזור למלא תפקיד אשר כבר מילא בעבר וישמש כיועץ מיוחד של יו"ר IDB נוחי דנקנר. חפץ לא יעזוב את העיתון באופן מיידי והוא יעמיד עצמו לחפיפה.

עוד נודע לוואלה! ברנז'ה כי חפץ, בעבר ראש מערך ההסברה הלאומי ודוברו של ראש הממשלה בנימין נתניהו, קיבל הצעה להצטרף לצוות האסטרטגיה שיוביל את הקמפיין של נתניהו במערכת הבחירות הנוכחית. נכון לשעה זו טרם הודיעו בלשכת ראש הממשלה על מינויים במטה הבחירות, למעט מינויו של צחי ברוורמן למנהל המטה. מי שצפוי להתמנות לתפקיד בכיר בקמפיין הוא הפרסומאי גיל סמסונוב, ובימים אלה ולקראת המינויים הרשמיים בהמשך השבוע מתקיימת "בורסת שמות" לגבי אישים נוספים במסגרתה עלה גם שמו של חפץ. אולם חפץ, כאמור, לא יחזור לפוליטיקה והוא ישתלב בסקטור הפרטי.

ניר חפץ (47) מונה לתפקיד העורך הראשי מעריב לפני קצת יותר משנה על ידי בעל השליטה הקודם בעיתון, יו"ר IDB נוחי דנקנר. הוא החליף בתפקיד את אבי משולם, שהיה מינוי של זכי רכיב. בתפקידו הקודם היה כאמור בלשכת ראש הממשלה, ומאז עזב את התפקיד הוא שימש כיועץ לנוחי דנקנר לקראת הקמת מערכת העיתון שלאחר עסקת הרכישה של דסק"ש. חפץ שימש בעבר בשורה ארוכה של תפקידים עיתונאיים בכירים התקשורת בעיקר בקבוצת "ידיעות אחרונות". הוא שימש כעורך הראשי של רשת המקומונים "ידיעות תקשורת", כמו כן ערך את המוסף "7 ימים" והיה עורך מוסף הספורט של העיתון. בעבר היה מועמדו של אריאל שרון לתפקיד מנכ"ל רשות השידור.

קיצוץ רוחבי של 6% במשכורות עובדי החברה

מחר בשעה 8:30 יתקיים בבית המשפט המחוזי בתל אביב דיון בעניין העיתון ובו תכריע השופטת ורדה אלשיך בעניין זהותם של רוכשי החלקים של קבוצת מעריב. ההערכות הן כי השופטת תקבל את המלצת הנאמנים למכור את חלקה העיקרי של החברה למו"ל מקור ראשון שלמה בן צבי ואת בית הדפוס שלה לקבוצת עמוס מימון מבעלי התאגיד "צמרות סלע". הנאמנים הגיעו עם הרוכשים להסכם שיאפשר, תוך שיתוף פעולה ביניהם, את המשך העסקתם של 1,400 מעובדי העיתון לתקופה של 18 עד 24 חודשים.

לצד זאת יתקיים קיצוץ רוחבי במשכורות עובדי החברה בשיעור של 6%, זאת לצד מהלך של פיטורי עובדים לצורך קיצוץ הגרעון של תקופת ההקפאה. בוועד העובדים מקיימים עם הנאמנים משא ומתן בעניין הקיצוץ על מנת שלא יפגע בעובדים שאינם בכירים.

את תגובתו של ניר חפץ, השוהה בימים אלה בחו"ל, לא ניתן היה להשיג. רני רהב, דובר IDB, מסר בתגובה: "ניר חפץ יחזור לתפקידו הקודם בקבוצה כיועץ מיוחד ליו"ר". מוועד העובדים נמסר לעניין הצעות הרכישה כי הם "ממשיכים לנהל מו"מ עם כלל הגורמים במטרה להמשיך ולשפר את ההצעות הן מבחינת זכויות עובדים והן מבחינת חופש העיתונות".

עוד בנושא:
נאמני מעריב המליצו על בן צבי: התמורה בעבור העיתון - 145 מ' ש'
כך הצליח מעריב להרים קמפיין כמעט בלי להוציא שקל
מה חושב יהונתן גפן על ניר חפץ?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully