וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בתום עשור: דוברת yes ליבי צ'יפסר פורשת

11.11.2012 / 13:34

צ'יפסר: "אחרי 10 שנים, החלטתי לעזוב את עולם הדוברות ויחסי הציבור ולחפש קריירה חדשה בעולם השיווק". טרם נודע מי יחליפה בתפקיד

דוברת חברת הלווין yes ומנהלת יחסי הציבור ליבי צ'יפסר הודיעה הבוקר על פרישה מהחברה. צ'יפסר נמנית על חברת הלוויין מזה כעשור, וב-5 השנים האחרונות היא משמשת גם כחברת הנהלה בנוסף למילוי תפקידה כדוברת. טרם ידוע מי יחליף אותה בתפקיד, והיא תישאר כדוברת בפועל עד למינוי מחליף.

צ'יפסר הייתה אחראית על בניית וביצוע אסטרטגיית יחסי הציבור של החברה, והיא ליוותה אותה בכמה משברים תקשורתיים, הבולט שבהם היה שיבושי השידורים על ידי ספינת ביון בשנת 2007 - שיבושים קשים שנמשכו כחודש והביאו למשבר בחברה. צ'יפסר הודיעה כי תישאר בתחום השיווק. "אני מכוונת לתפקידי שיווק כמו סמנכ"ל שיווק ותפקידים דומים, כחברת הנהלה בחברת yes נחשפתי לנושאים רבים מעבר לעולם הדוברות", מסרה. לצ'יפסר תואר שני במינהל עסקים במגמת שיווק. "אני מודה לכולם על התקופה הנפלאה ועל הזכות הגדולה שנפלה בחלקי לצמוח ולהשפיע", הוסיפה.

מנכ"ל yes רון אילון מסר היום: "ליבי מלווה את החברה מהימים הראשונים בכישרון, באופטימיות אין קץ ובדבקות במשימה. חבל לי על עזיבתה, אבל אני מבין שאחרי 10 שנים בתפקיד מגיע הרגע בו כל אדם מחפש אופקים חדשים. אני יודע שליבי תצליח מאוד בכל מקום אליו תלך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully