וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בתום 3 שנים: אפי טריגר התפטר מתפקידו

22.11.2012 / 22:53

עורך המהדורה המרכזית של חדשות 10 אפי טריגר התפטר הערב מתפקידו - כך נודע לוואלה! ברנז'ה. בתחילת החודש הודיע על התפטרותו גם מ"מ מנכ"ל חברת החדשות של הערוץ אורי רוזן

עורך המהדורה המרכזית של חדשות 10 אפי טריגר התפטר הערב מתפקידו, כך נודע לוואלה! ברנז'ה. טריגר משמש כעורך בכיר בחדשות 10 וכעורך המהדורה מאז דצמבר 2009, אז חזר לערוץ לאחר שפרש ממנו בשנת 2006.

כזכור, בתחילת החודש הודיע על התפטרותו גם ממלא מקום מנכ"ל חברת החדשות של הערוץ אורי רוזן, זאת על פי הערכה, על רקע שורת אי הסכמות עם מדיניות הדירקטוריון, ואת תפקיד המנכ"ל ממלא מאז עורך "לונדון וקירשנבאום" אבי אלקלעי.

טריגר הצטרף לערוץ 10 עם הקמתו ושימש בתחילה כעורך ומגיש מבזקי חדשות ומהדורות מיוחדות בערוץ. בשנת 2007 עזב ומונה לעורך אתר קבצי הוידיאו "היפ", תפקיד שעזב אחרי זמן קצר לטובת חדשות הספורט של ערוץ הספורט, ובמקביל שימש שמורה במכללת הערוץ בשיתוף וינגייט להכשרת כתבי ספורט. כמו כן הגיש את התכנית "עושים ספורט" בגלי צה"ל לצדו של אלי ישראלי. הוא לא יעזוב את ערוץ 10 באופן מיידי, אלא ימשיך לסייע במערכת עד שימונה לו מחליף.

במייל ששלח לפני זמן קצר לעובדי ערוץ 10 כתב טריגר: "לשמחתי הרבה ההודעה מגיעה אחרי שכולנו כבר הנחנו מאחורינו את המאמץ השידורי והמלחמתי במהלך מבצע 'עמוד ענן'. נהניתי מאוד, שמחתי ללמד וללמוד, ועכשיו הגיע הזמן להמשיך הלאה". הוא בחר היום שלא להוסיף מעבר לזה. תגובת ערוץ 10 לידיעה טרם התקבלה.

עוד בנושא:
סופית: אבי אלקלעי ישמש כמ"מ זמני של מנכ"ל חדשות 10
מדוע עזב אורי רוזן את חדשות 10?
מנכ"ל חדשות 10 אורי רוזן התפטר מתפקידו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully