וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גיוס נוסף של אלי עזור: נתן זהבי עוזב את מעריב ומצטרף לשבועון

29.11.2012 / 16:44

בעל הטור הוותיק ?זהבי בשטח? המתפרסם ברשת המקומונים של מעריב - יעזוב בתום שני עשורים ומחר יפרסם טור פרידה מהעיתון

גיוס נוסף של אלי עזור: נתן זהבי, בעל הטור הוותיק ?זהבי בשטח? המתפרסם ברשת המקומונים של מעריב - יעזוב בתום שני עשורים ומחר יפרסם טור פרידה מהעיתון.

זהבי רמז לקוראיו כבר בתחילת החודש כי ייתכן ולא ימשיך לפרסם את הטור. "נכון למועד כתיבת שורות אלה, לא ברור אם ייחתם איתי חוזה עבודה חדש במעריב" כתב לפני שלושה שבועות. "העברת הבעלות של מעריב מיד ליד כמו צעצוע הביאה לי את הסעיף. כל זמן שאיש לא העז לומר לי מה לכתוב או פסל לי כתבה, הבלגתי. כעת הגעתי לפרשת דרכים - כל העיתונאים, ובהם אני, מפוטרים. לחלק מאיתנו יהיה חוזה העסקה חדש תחת שרביטו של הבעלים החדש (שלמה בן צבי, ד.א). במהלך השנים הציעו לי לעבור למקומות אחרים. מאחר שיש לי מוסר עבודה, ואני מאוד אוהב את המדור, סירבתי".

המדור "זהבי בשטח" מתפרסם באופן קבוע מאז יצא לאור הגיליון הראשון של "זמן מעריב" בשנת 1992. "עברו 20 שנים וקצת, החלפתי כ-15 עורכים, עברו מסביבי בעמודי העיתון מאות כתבים וצלמים, גרפיקאים ומפיקים, ואף אחד לא החזיק מעמד מהיום הראשון עד היום", כתב זהבי. "הכישרוניים מבין אלו שהחלו ברשת "זמן" עברו במהלך השנים לאמצעי תקשורת אחרים, וכיום הם בעמדות בכירות בעיתונות הכתובה והאלקטרונית. אחרים הפכו ליחצנים, חלק נשארו כמו שהיו - סתם פלצנים".

גורם המעורה בפרטים אמר היום לוואלה! ברנז?ה כי זהבי יתחיל בחודש הבא לכתוב טור במגזין השבועי החדש שמוציא אלי עזור תחת המותג ?ישראל פוסט?. בכך יצטרף זהבי - המשדר בתחת הרדיו ?רדיו ללא הפסקה? שבבעלות עזור - ליוצאי מעריב נוספים להם הוצע לכתוב עבור העיתון ובהם בן כספית, יהודה שרוני וליאורה גולדנברג שטרן.

זהבי סרב לאשר או להכחיש את הפרטים ומסר: "אין תגובה".

עוד בנושא:
מהפכת עזור: סוגר את ה"קוסמופוליטן"; משקיע מיליונים במגזין החדש
מ-ynet לקרליבך: יואב פרידמן יהיה העורך האחראי על התרבות במעריב
בן צבי בוחן: "דה מרקר" במקום מוסף "עסקים"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully